Gå til innhold

Utstyr til 360

Ranger emnet


nasonex

Anbefalte innlegg

Felger skal ikke være no heksekunst og få fatt på,rimelig standard boltsirkel mener jeg og huske.

Senk 360n og få på 17" så har du en fet bil mener nå jeg.

 

Angrer som en HUND på at jeg sendte min til høggeren for et år siden :( Skal kjøpe meg en til vinteren

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

gå inn på www.volvo300mania.com og klikk på forumet og skriv spørsmålet der... (husk og velge engelsk språk... der er det folk fra hele verden som eier alle mulige 340 og 360 modeller og jeg har sett at de har mange styling kit der.... ganske ofte så er det noen som selger ett....

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Dette må du garentert smi til noe sjøl,finne siikke noe og få kjøpt ferdig. Muligens noe sånt simons anlegg.Mekonomen fører det. Styling må du nesten lage til på egen hånd.

BTW 360n er en genial vinterbil

Neivel nei? Ta en tur til Volvo dere, de har faktisk en del til 300 serien. SAM har også noe greier til disse. Fra R-Sport tiden.

 

Ellers så er det jo standard røde motorer i disse bilene, og innmaten på R kassene er det samme som de standart M47 kassene. M47R står for "rear"-montert....

 

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel nei? Ta en tur til Volvo dere, de har faktisk en del til 300 serien. SAM har også noe greier til disse. Fra R-Sport tiden.

 

Ellers så er det jo standard røde motorer i disse bilene, og innmaten på R kassene er det samme som de standart M47 kassene. M47R står for "rear"-montert....

 

Mvh

Glenn

 

 

ALLTID er det noen som tror de er SMARTE! HAn lurte på styling til denne bilen,vis meg det hos noen >Volvoforhandler du. De hadde i sin tid diverse orginal vinger,alufelger,grill med 1000 metere etc. DETTE kaller jeg ikke styling.Så jeg sier det igjen,styling må du smi til selv.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLTID er det noen som tror de er SMARTE! HAn lurte på styling til denne bilen,vis meg det hos noen >Volvoforhandler du. De hadde i sin tid diverse orginal vinger,alufelger,grill med 1000 metere etc. DETTE kaller jeg ikke styling.Så jeg sier det igjen,styling må du smi til selv.
Smart? Det er vel en bil det?

Ikke rop for høyt du Onkel.

Stikk heller innom den lokale Volvo-sjappa di og bla i noen gamle Vovlo-kataloger du.. så skal du se at det finnes både trim og styling til Volvo 300, ORIGINALT!

 

Ellers så har du diverse andre, som lager diverse til 300. Se feks. på http://www.300power.com/shopen.htm før du skriker alt for høyt igjen...

 

Mvh

Glenn

(som ikke prøver å være vise-guy, men faktisk prøver å hjelpe, fremfor å være besserwisser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det finnes eller HAR funnets er to ganske vidt forskjellige ting etter hva jeg har lært på skolen!

De har knapt nok igjen ekstrautstyr til 240-740.Og disse er litt mere salgbare enn 3 serien.

De hadde et ganske fett kit til 440-460 men dette gikk også UT av produksjon for flere år siden

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du Volvo KASTER noe? :rolleyes: Neida, det ligger på lager i Hisingen...

 

Få tak i de gamle katalogene, så får du den lokale Volvo-pusheren til å taste inn delenummeret på data'n sin, så skal du se at det finnes nok noe der ute.. Og R-sport hadde jo også en del stæsj til 300. Synes det er litt for lett å gi opp sin søken, uten å engang ha vært hos den opprinnelige leverandøren jeg da men... :rolleyes:

 

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår