DeeJayX Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Hey gutta! Hvis jeg smekker inn et bilde av E-klassen min her? er det noen som gidder og modde den med en ny frontfanger, sideskjørt og heckspoiler da? Så skal jeg ta med meg bildet til et støperi og si at SÅNN skal bilen min se ut.. hvis jeg blir fornøyd med tegninga da? Noen som er interesserte??? Send meg gjerne en mail oxo.. atle-martinsen@c2i.net Siter If i want to drive a Mercedes, I call a Taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Bare å legge ut bilde av bilen her så er det alltids et par stykker som tar på seg oppdraget. :) Om bildene blir så gode at du kan ta de med til et støperi å få gjort noe fornuftig ut av det er usikkert, men.. Du får i hvertfall se hvordan det kan se ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg