indate Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Her har dere en god bit..... :crazysant hva faen har du gjort med den bilen? rævkjørt den helt?? hehe.. noe av den mest slitte bakstillinga jeg noen gang har sett tror jeg... haha :P happyhappy Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VL-RACING Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 He he hjula sto rett helt til fjærene bak datt ut well .... så det står på dårlig til å væra vinter bil da :cocain: . skal ta ett go bilde i snøen en dag nå.... Siter 89-FÅRD sierra xr4x4 2.9 v6 89-FÅRD sierra 2.0 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 http://i33.photobucket.com/albums/d...en/5BL90002.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d...en/5BL90003.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d...en/5BL90006.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d...en/5BL90005.jpg er litt røti bilder, men hvem bryr seg igrunn?? Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Er litt feil linker der kosbært, du har kopiert inn "snarvei" url :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Er litt feil linker der kosbært, du har kopiert inn "snarvei" url :P jepp.. det funka før... hmm... kan noen si meg enkelt hvordan jeg legger inn et bilde så det kommer opp rett på bilforuuuumet? så folk ikke trenger og trykke på linker?? Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jepp.. det funka før... hmm... kan noen si meg enkelt hvordan jeg legger inn et bilde så det kommer opp rett på bilforuuuumet? så folk ikke trenger og trykke på linker?? Uten mellomromma da mellom og adressen Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Her er en gammal jordebil. Den stoppa etter den parkeringa der, og gikk aldri igjen. Nåla på temp måleren forsvant forbi rødmerkinga, så tenkte jeg sku dra opp å ta fem min, måtte ha en siste sladd før jeg parkerte og der endte morroa. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 prøver på nytt... bilen min: og :P :???: Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 XR4x4? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 XR4x4? i wish... ;) nei er nok ikke det... er bare en 2.0is... vurderer og bruke lønna mi frammover på en ny motor som jeg kan bygge turbo på... :) men får se... :driving Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 prøver på nytt... bilen min: og :P :???: nesten samme farge som jeg har lakket bilen min med jo=) jeg har svarte fangere nå for tiden da, ettersom de som står på bilen ikke egnet seg så bra til lakkering, men håper jeg klarer å skaffe meg en rs-fanger eller noe sånt. har du gjort noe spesielt med bilen din innvendig eller? har du et tips til hvor jeg kan klare å skaffe fangere fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 På tide med noen fler fine biler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Showbil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Sinnsykt! Den var fin, men, litt for gæli. Kan jo ikke bruke den bilen der jo! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 nesten samme farge som jeg har lakket bilen min med jo=)jeg har svarte fangere nå for tiden da, ettersom de som står på bilen ikke egnet seg så bra til lakkering, men håper jeg klarer å skaffe meg en rs-fanger eller noe sånt. har du gjort noe spesielt med bilen din innvendig eller? har du et tips til hvor jeg kan klare å skaffe fangere fra? sorry at det tok litt tid før jeg fikk svart... hehe så ikke at du hadde skrevet noe :P vel.. det er ikke jeg som har gjort arbeidet med bilen gitt... annet enn anlegget og satt alugitter i grillen ( i går) :P og angående fangere aner jeg ikke... er vel forsåvidt bare og forhøre seg på http://www.fastford.no osv det vel? hehe bilder av bilen din ell?? Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg