benno Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 heisann... Hva som skal til mht papirer for å bytte til en gti 8v motor? Har en 1,8 90hk.. Jeg hvet at bremser må skiftes, men trenger jeg å skifte fjærbein/ bakaksel osv? (gti bakakslingen har stab stag, det har ikke min) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Veit ikke åssen Golf du har, men skal vel ikke være nødvendig med stabstag bak på Golf, bakhjula er jo strengt tatt mer forbundet enn det som bra er. Er ment serøst, hører gjerne konstruktive besvarelser på meningen min, håper ikke jeg ødelegger tråden din da.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Du må ha bremser som du sier, bremseavlastingsventil for bak bremsene, krengingshemmer foran fra gti og selvsagt motor med girkasse,drivaksler. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benno Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 lastavhengig ventil har jeg på bilen.. Så da blir det motor/gir, bremser og stab stag fra gti da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 også trenger du innsprut system og bensinpumpene, en i tanken og en under bilen. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benno Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 eller så kan jeg bare porte toppen jeg har nå, montere trimkam, og kjøpe en stor forgasser og få like mange hester som i en gti... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Eller bare kjøpe en gti :p Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Sett i en trim kam typen 272 grader til gti , juster 22 grader fortenning og kjør på 98 bensin. Går meget bra :cool: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg