Mad_Maxx Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Kom ut her en dag, så hadde noen småjævler prøvd å tjuvstarte opeln min. Ingenting ødelagt, bortsett fra at de hadde røska løs ledningene fra tenningslåsen. Har nå ikke snøring på hvor ledningene skal hen. Hvis noen har bilde, eller kan forklare hvor ledningene skal hen, hadde jeg vært takknemlig. Det er 2 røde, ei svart med rød stripe, og ei svart. Ei rød ledning har jeg allerede funnet ut hvor skal (den tynneste) Det er en 83 Opel Senator 3.0E Mvh Aleksander Skaugvoll Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Amatører, hvis det er samme som på rekorden så er det jo ikke nødvendig å ødelegge noe, er bare å skru av deklet(stjernetrekker), tenningsbryter(2xsmåskruer,lady-trekker), og rattlåsen(10 mm fast). Har dessverre ikke tenningslåsen til Rekorden foran meg, men der er det 4 ledninger: tilførsel + 30, tennning av-tynn en som går til bryteren rundt rattet, Tenning på +15, Starter + 50. Du får måle deg fram på bryteren, måle hvem ledning som er tilførsel, trur den går i midten på bryteren. Prøv deg frem på resten av ledningene, er ikke farlig så lenge duikke godser dem. Kan være 4 ledninger påmin pga sentrallås. Alt jeg kan hjelpe deg med dessverre Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Takker! Hehe, de hadde ikke fått start uansett.. Ikke batteri i bilen. Dessuten fusker motorn no inn i helvete (defekt luftmengdemåler?) Og det er tom tank.... :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg