ZombiE Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hadde ikke du fått tak i? Kan sende den orginale ;) Ellers så kan jeg alltids kvitte meg med Gsi'fangeren å jeg... Ta det på PM... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconamartin Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hvordan er det dere får til å legge inn bilde.jeg vil vise fram asconaen min og,men får ikke til de bildegreiene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by asconamartin hvordan er det dere får til å legge inn bilde.jeg vil vise fram asconaen min og,men får ikke til de bildegreiene Bare å registrere deg på http://www.photobucket.com og lag en album. Kjempe lett:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Må vel legge inn et bilde av min, får se hva som skjer med den. Lyst på c24ne med gassere.. skjer iallefall ingenting før jeg kommer hjem fra skole igjen. Så blir vel et år til. Litt rust i dørken på førersiden, ellers bra. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Ikke min men, nais.. Bortsett fra frontstøtfangeren dah.. Usj! Badekarpropper i gasserne? :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconamartin Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 hvis jeg fikk til det med bildet,så er ihvertfall dette gliset mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by asconamartin hvis jeg fikk til det med bildet,så er ihvertfall dette gliset mitt måkke glemme .jpg :D hakke et større bilde da? er den til salgs siden bildet ligger på motorbørsen? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg