Gå til innhold

Blå golf 2 selges

Ranger emnet


zoom

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Lene :)

Bilen er EU-godkjent til 2005 (oktober tror jeg), og den har ingen heftelser. Senkesettet stod på ved forrige EU-kontroll, men jeg er ikke sikker på om det er ført inn i vognkortet. Bilen har gått under 200 000 km, husker ikke det eksakte tallet, men Zoom kan sikkert si det mer nøyaktig i morgen.

Han ville vel ha ca 15 for den, men jeg vet at han selger den billigere! ;)

eventuelt kan du jo sende han et bud på pm :)

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er den rusten da?ca pris skal du ha for den?bare å legge ut flere bilder!!:)

 

Originally posted by zoom

Den har gått mellom 191 og 192 000, ingen heftelser (lett å sjekke selv i Brønnøysundsregisteret ), godkjent til august/september 2005, tror ikke senkesettet er ført inn i vognkortet, det kan jeg sjekke etter jobb i morra.. Litt ubetydelig lakk rust.. Kan fikse flere bilder i morra/lørdag hvis det er intressant..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zoom

Litt flekkrust på døra. Var på skjermen og panseret også, men det er fjerna.. Har tenkt meg 14000, men det er jo diskutabelt..

 

Skal legge opp noen bilder i morra jeg ;)

 

Oki...kan du ta et bilde av der rusten er?

Er det med cd-spiller i bilen?

Er det servo på den?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ninab

Hva skjer'a folkens??? Dette er jo grombilen de luxe!!! Hadde jeg vært ung gutt og likte fart og spenning, hadde dette vært bilen for meg! :D :D :D :D

 

Denne beskrivelsen var ikke noe særlig på deg da MissAcoupe.. ;) hehe... liker kanskje fart og spenning men...

 

jeje.. var en del off topic dette.. sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by miss_acoupe

 

Oki...kan du ta et bilde av der rusten er?

Er det med cd-spiller i bilen?

Er det servo på den?

 

Ikke servo, men det trengs ikke synes jeg, er jo en så liten og lettkjørt bil.. Cd-spiller ja.. Tror jeg fikk den med på bilde lenger opp her.. Tar masse bilder i morra..

 

NoLimit, gjør meg ingenting, du bumper jo tråden min :D

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår