olemarius Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 tak rack hadde gjort seg på din :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by vw-audi gutten Kjekke bil det der... Huske når an sto på autodb tilsalgs... Er enig at instrumentbordet er kult,har selv en 79' golf me samme instrumenter.. Har den stått på Autodb?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by olemarius tak rack hadde gjort seg på din :) Hva er det? Noe man får orginalt? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Brandtenborg Har den stått på Autodb?? Joa mener nå den gjorde det... Er ikke dette samme bilen?? http://img22.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Image321.jpg Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Brandtenborg Hva er det? Noe man får orginalt? Takgrind.... Og sånn kan du bygge bilen din. Kjøp deg heller en ny bil som du kan bruke som bruksbil og bygg denne til en skikkelig Old School bil. Grillister og dekor hører ikke hjemme på disse bilene. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by vw-audi gutten Joa mener nå den gjorde det... Er ikke dette samme bilen?? http://img22.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Image321.jpg Jo, det er den, men jeg finner den ikke der! Var bare tilfeldig at jeg kom over den! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Laaars Takgrind.... Og sånn kan du bygge bilen din. Kjøp deg heller en ny bil som du kan bruke som bruksbil og bygg denne til en skikkelig Old School bil. Grillister og dekor hører ikke hjemme på disse bilene. Sant det, men med en sporveislønn så er det ikke mye til overs til bil.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Heldiggris.... 1'er med de små baklyktene er jo bærre lekkert. Nå må du bare skaffe deg chrom-fangere og dørhåndtak så blir det bra. Si i fra hvis/når du skal selge den ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Brandtenborg Jo, det er den, men jeg finner den ikke der! Var bare tilfeldig at jeg kom over den! Hehe! Den står ikke der nå lengre da.. Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Mk2-16v Heldiggris.... 1'er med de små baklyktene er jo bærre lekkert. Nå må du bare skaffe deg chrom-fangere og dørhåndtak så blir det bra. Si i fra hvis/når du skal selge den ;) Når jeg selger den legger jeg ut annonse her! ;) Blir sikkert bare drittslenging som vanlig, men annonse blir det! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Hehe.. jeg vet hvor du kjøpte den jeg ;) "Grøftekanten Auto" Blir det kalt .. Har kjørt den bilen der noen timer.. Gratulerer med bil ja:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Oshim Hehe.. jeg vet hvor du kjøpte den jeg ;) "Grøftekanten Auto" Blir det kalt .. Har kjørt den bilen der noen timer.. Gratulerer med bil ja:) Mulig det! Har kjøpt et par biler derfra og har vært meget fornøyd med de! Lenge siden du kjørte den? Har du noe historie på den? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Jeg kjørte den for ca 1 og en halv måned siden, merket ingenting galt under kjøring iallfall.. Holdt på å bytte den med min.. Tror den har vært skada i rumpa og sparklet opp igjen.. hvis du ser sprekken på bakskjermen og over den ene lykta.. også kan du bytte til originale golf 1 fangere.. istedenfor de tilkappede golf 2 fangerne som sitter på ;) Ellers ..ingenting :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Oshim Jeg kjørte den for ca 1 og en halv måned siden, merket ingenting galt under kjøring iallfall.. Holdt på å bytte den med min.. Tror den har vært skada i rumpa og sparklet opp igjen.. hvis du ser sprekken på bakskjermen og over den ene lykta.. også kan du bytte til originale golf 1 fangere.. istedenfor de tilkappede golf 2 fangerne som sitter på ;) Ellers ..ingenting :) Da har ikke du funnet noe mer enn meg! Det var godt.. Skaden så jeg før jeg kjøpte den. Men de fangerene titta jeg på i dag faktisk og fant ut at det måtte være Golf 2 fangere. For på 1'er fangeren henger skiltet foran i to sånne stål-duppeditter... Hehe! Er meget fornøyd med bilen! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 jo.. en ting til.. tror du må sjekke lista på frontvinduet eller noe i nærheten.. kom no vann inn i nærheten der da det regnet. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg