XtroL Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Jeg har en golf2 1990 modell. Og 17" felger. Det er litt hardt å styre med de felgene og jeg lurte på om noen vet om en måte å gjøre styringen bra på uten å skifte felger? Hvis noen vet så hadde det vært fint Siter Golf2 1900 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 monter servo om den ikke har det.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XtroL Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hvor mye koster det for servo styring til bilen? Siter Golf2 1900 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by XtroL Hvor mye koster det for servo styring til bilen? tror du må satse på å finne en brukt fra delebil og en god kompis som kan skru... verksteder er dyre!!!! Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 men hallo da.. har ikke 90 modell orginalt servo, sentralås da?? detta var rart.. sikkert pumpa di som er gåen.. da er den tung når du står rolig og når du kjører. jeg har gåen pumpe også.. skal få den billig :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by liIIebror men hallo da.. har ikke 90 modell orginalt servo, sentralås da?? detta var rart.. sikkert pumpa di som er gåen.. da er den tung når du står rolig og når du kjører. jeg har gåen pumpe også.. skal få den billig :D Nei 90 mod har verken servo eller sentr lås orginalt.. men ekstrautstyr.. Sjekk at du har nokk luft i dekkene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Bytt fjærbeinslager. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by LupoB0Y Bytt fjærbeinslager. har du erfaring med fjærbeinslager eller? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by XtroL Hvor mye koster det for servo styring til bilen? Du kan jo montere russisk servo den er jo billig å montere ... (Stooort Ratt) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XtroL Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg har alarm og sentral lås men ikke servo. Får prøve å få tak i en billig. Men så var det om jeg hadde penger Siter Golf2 1900 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Den gamle `90 GL`en min hadde og alarm og sentrallås, men ikke servo. Det var nok ekstra utstyr i de dager, og de som kjøpte bilen ny ville nok spare noen kroner, og heller kjøre uten servo. Jeg satte på 7X17" (ET45) og 205/40ZR17, og synes ikke det var så gale egentlig. Kanskje jeg bare vennet meg til det..... Men *sukk*, det er deilig å ha servo igjen yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Rallye Nei 90 mod har verken servo eller sentr lås orginalt.. men ekstrautstyr.. Sjekk at du har nokk luft i dekkene :) hmm rart har hatt 3 jettaer som var nyere enn 90 og alle hadde servo/sentralås og to me dluke ;) alle jeg kjenner som har golf 90 elelr nyere har servo.. men men Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 mor sin golf har servo men ikke sentrlås (92 pasadena) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 ja og hvorfor ser jeg masse pasadenaer med gamle fangere?? så står det at det er nyere enn 90 modell?? hmmm rart Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by liIIebror ja og hvorfor ser jeg masse pasadenaer med gamle fangere?? så står det at det er nyere enn 90 modell?? hmmm rart det er kun gl og gti som er levert med 90 fangere vist jeg ikke tar feil.. Pasadena er en slik kampanje modell før mk3 golf.. så hadde de vell mangen av de gamle fangerene liggendes tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg