Pacman Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Skal ha meg nye baklykter til bilen nå... dem skal være røde og hvite.. har tittet på dem på bmwspesialisten.. Disse: Men så har jeg sett på autospar at dem har slike crystaledge lykter.. men ikke til touring.. noen som vet om det finnes? og evt hva som hadde blitt finest? Har hvite blinklys på resten av bilen.. bilde av crystal edge til sedan: Noen tips folket? Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 de uten krystall er finest, mest clean. gå for de du. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by gEIRA de uten krystall er finest, mest clean. gå for de du. Jeg synes de med crystall-edge ser bedre ut... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 skal du ha crystal look bak, må man bytte ut på siden og forran også syns nå jeg. Syns det er like kult med crystal eller de org gamle. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 var nå det jeg tenkte.. hvis jeg velger crystal så må jeg jo bytte alt av lykter.. så det blir nok de gamle hvite/røde.. så får jeg heller bytte resten senere. Har et hus som koster kronarser :P takk for tilbakemeldinger :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 hmm.. Motorteknik hadde 4 ukers leverings tid på lyktene :( noen som vet noen andre steder på nettet som leverer lykter til e36 touring? Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodius Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Når vi er inne på lykter og slik... Så slipper jeg å starte en ny tråd ;) Har sett litt rundt på nettet etter klare hovedlykter for e36 coupe men finner bare angeleyes etc... Ingen som har peiling på hvor jeg kan finne dette? De som sitter originalt er jo ikke helt klare da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg