Opel-Erik Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Da er tiden kommet til at min kjære Calibra må selges.. hehe. Ring eller sms for info... Sjekk den ut her Grunnen er annet bil kjøp.. Alt er i orden med Calibra'en... Har bare fått øye for en ny bil, og har ikke råd til å sitte med to... Er på jakt etter en 200sx (S13)... Men til dere som liker Calibra, så ta en titt da. Veldig fin og god ungdoms bil. :) Snakkes -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 2.0 8v? Unnskyld, men er ikke flink da det gjelder calibra typer Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Stemmer det...:D -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 nesten så jeg må gå i banken og ta et lite lån ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg