Bidne Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Bare hyggelig :) Blir låsen i bakluka ordna før du selger den? Årsmodell forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Jepp, kan ordne låsen først, det er jo ikke noe problem. Bilen er 84 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Blir mange spørsmål nå, men når skal den på eu-godkjenning igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Må på eu før skiltene utleveres, har kjørt på prøve skilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Har den noen åpenbare feil eller mangler som ikke vil bli godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Nei, det skal ikke være det! Har byttet bærekuler(golf prob.!) setti i ny front rute, byttet håndbrekk waiere og justert lyset. Bremsene er relativt nye både bak og fremme. Eneste måtte være at jeg ikke har papirer på senke settet?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Er det virkelig så farlig om det er en og annen feil og litt rust? Det er jo en 20 år gammel bil det er snakk om, som tilsynelatende er veldig pen og i mer enn akseptabel stand, og mannen skal jo bare ha 13.000,- for den. Så hva i all verden skal denne nølingen egentlig bety? :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Sant nok du, men rust er det igrunn ikke noe av heller så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Er det virkelig så farlig om det er en og annen feil og litt rust? Det er jo en 20 år gammel bil det er snakk om, som tilsynelatende er veldig pen og i mer enn akseptabel stand, og mannen skal jo bare ha 13.000,- for den. Så hva i all verden skal denne nølingen egentlig bety? :mad: 'Venter på lønning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Ah, jeg skjønner. Du drar ut salget med tørrprat til du får lønna di. Jeg hadde sikkert gjort det samme selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Hehe, venter på lønning, betyr det at du er seriøst interessert, eller hvordan står det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 er den ikke solgt før den 12. neste mnd så kommer jeg nok og plukker den med meg ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hehe, det var nok litt lenge til, ska i militæret i midten av august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 hvilken motor? er bilen solgt? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg