BLACK.PEARL Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 hei hei Noen her som kan poste bilder av biler med Bugatti-fargene? Den omtrent rosa fargen på siden med sort front og sånt... Grunnen til at jeg etterlyser det er at jeg skal ha Toyota Celica T23 tidlig på våren 2005! Og jeg vil gjerne se om jeg skal gidde å ha karbonpanser og lakke biler i samme farger/stil som Bugatti veyron... Bilde av Bugattien kan sees her :) *sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg har lilla bil med karbonpanser...hoho...Lille Bugattien min...Neida, skal ikke fucke opp tråden din ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by civic_girl Neida, skal ikke fucke opp tråden din ;) Best for deg ;) Du har jo en nettside ser jeg, skal hente noe inspirasjon derifra også :D Du er forresten kjempesøt :) (Sjekker ikke deg opp, har dame og er fornøyd :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Du er forresten kjempesøt :) (Sjekker ikke deg opp, har dame og er fornøyd :)) Parforhold.no - "Sidene for deg med følelser" :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Parforhold.no - "Sidene for deg med følelser" :peace: 'Kjefta Tommy :D Skrev at jeg hadde dame kun for å slippe idiot-kommentarer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg