NoFear Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Stine jeg kan ta meg en tur jeg vettu.. hehe.. jeg har satt på simons annlegg på min hele veien og det funker bra.. sleng inn et sportsfilter så blir det bra lyd....;) Blir det egentlig annen lyd hvis du setter i et sportsfilter? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ja, du kan høre lyden av at motoren suger luft. Spesielt om du monterer et åpent Kon-filter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by SpeedWell Ja, du kan høre lyden av at motoren suger luft. Spesielt om du monterer et åpent Kon-filter. ja, men hvor lett er det på en golf 2 ? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 har et kon-filter fra green og jeg personelig merker ingen ting. Syns det var skuff :D Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 jeg hørte ikke noe forskjell på min heller (1,8l) :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Jeg har montert Green Cotton kon filter på min 1.6l Golf2 og jeg har fått en mye mørkere og grommere suge lyd etter det! Utrolig nok er responsen på gassen også blitt bedre etter jeg monterte filteret :) Tro d eller ei... :cool: Et lite stilig tips: Monter neon lys nede ved beina :) Litt harry kansje, men utrolig fett når det er mørkt :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Jeg har KN konfilter på min 2.0 16V, og sugelyden høres merkbart. Den overdøver eksosen om du står forann bilen med panseret oppe. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 du vil merke en liten forskjell når man setter inn et sportsfilter, men den store forskjellen kommer når man gir på!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg