Gå til innhold

Bilder av min lille skilpadde :p

Ranger emnet


chr1z

Anbefalte innlegg

VwGolfIII_front_New(golf4-look).jpg

 

Ja, kommer fler bilder. Desverre så var vist ikke høyre lykta helt som den skulle, så det blir dugg på insiden av den. Så får vel sende den tilbake og få ny.. *g*..-

 

Får vel snart tåkelys /m blinklys i klarglass til uka, så blir det sparing til 40mm senkesett. Deretter blir det utbytting av grill+panserforlenger og ny gt/gti fanger + vr6 leppe :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Gratulerer med fin Golf:)

 

Du kan prøve å få ut duggen før du sender den tilbake, prøv med hårføner!

 

Fikk den bort i helga, ved å bruke fulllys. Men da det regna igjen på søndag så kom det dugg i lampa igjen så da må det nesten være noe som er ikke helt som det skal et eller annet sted..

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

er sikkert det samme som på min...

Hetta som sitter bak lykta sitter ikke helt på plass..

min dugget etter regnvær, helt til jeg gadd og skru av lykta og klemme på plass plasthetta bakpå lykta..

 

prøv det du også..

 

sjekka det, men den satt der den skulle og var ikke mulig å få noe tettere :=)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

oki. da kan du sende tilbake :)

eller gjøre jobben selv med og kline på silikon i skjøten mellom glass og plast :)

 

Det blir litt for jalla, når en får splitter nye lykter til en så dyr penge så bør de i det minste være tette :P brukte silikon på blinklyset, men det gjorde bare at duggen aldri går ut igjen:P hehe.. Men har sendt tilbake lykten og får ny snart:)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by chr1z

hehe, gjorde jo det. Men det kom inn i sprekker i glasset :) men de er snart på dynga likavel =)

 

Eller du kan gjøre som meg å lage "glassklare" blinkers selv:

 

Bruk dremel eve. varmepistol til løsne på det ytterste glasset, under er det et hvit glass, fjern det og det oransje som ligger under! Lakker innsiden med sølv lakk, kutt og puss til en bit plexi som du siliconerer på lykta og sett inn krom Look pærer! Voila, "glassklare" blinkers som ingen andre enn jeg har;)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår