Flasher Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Den der var i allefall heeeelt råå :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Danna Bare jeg som synes taksenka Ascona er utrolig stygt ? Ascona er penest Orange med Hvite revolution eller Compomotive felger :) er litt enig med deg jeg! synes ikke noe om denne svarte i allefall. men den ser jo forsåvidt gjennomført ut! det skal han ha! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Har denne ( den sorte) vært orange før, for ca 5 år siden. martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by http://www.vwbus.no Har denne ( den sorte) vært orange før, for ca 5 år siden. martin Har ikke alle Ascona B vært oransje før? :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 litt batmobile synes jeg. men gjennomført.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by cfn Har ikke alle Ascona B vært oransje før? :D enten det eller gul og gull.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg