Trotto Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Har en hvit Nissan Sunny 1,6 SLX 87-modell. Skulle gjerne vite fargekoden til bilen. Jeg antar at fargen kn leses ut fra chassisnr. Finnes noe nettsted hvor slikt kan tydes? På forhånd takk! Siter Alpina B10 BiTURBO -"If the Alpina Biturbo emerges in the rear view mirror, there is no escaping.!" Sport Auto- Januar 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 står vel en egen plate naglet inn i torpedoveggen på passasjersiden i motorrommet... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Det står noe som "Color trim: 531 k" på et skilt på torpedoveggen, men jeg er like klok for det. Finner jeg et sted hvor denne koden kan knekkes? Siter Alpina B10 BiTURBO -"If the Alpina Biturbo emerges in the rear view mirror, there is no escaping.!" Sport Auto- Januar 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 hva mener du med å knekke denne? hvitfarger har vel da koden 531 k... går du til et verksted som har litt peil/lakkering, så skal vel de klare å skaffe maling som matcher denne.. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Fant dette på nettet. Bilen er hvit, så jeg går for Chrystal White... Siter Alpina B10 BiTURBO -"If the Alpina Biturbo emerges in the rear view mirror, there is no escaping.!" Sport Auto- Januar 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Hawkon hva mener du med å knekke denne? hvitfarger har vel da koden 531 k... går du til et verksted som har litt peil/lakkering, så skal vel de klare å skaffe maling som matcher denne.. Alle bilfarger har en kode, skjønner du. Alle hvitfarger har jo ikke koden 531. Men takk for tipset vedr. plata på torpedoveggen. Siter Alpina B10 BiTURBO -"If the Alpina Biturbo emerges in the rear view mirror, there is no escaping.!" Sport Auto- Januar 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 ja, mente hvitfargen på nissan sunny har den koden. sier du at det er en nissan sunny som har den koden, så vet de hvilken farge det er :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg