Speedy=) Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Ser utrolig bra ut! Hva ligger dette understellet på? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 I pris tenker du på? Det er DYRT! ;) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 halla.. hva kostet bbs felgene dine? :P Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Man får vel PSS9 for $1150 elns? (+ frakt og evt. moms) Sjøl endte jeg opp med Koni sitt coiloversett på min A3 TQ (som bruker akkurat samme fjører/dempere som S3 / TTQ) - er veldig godt fornøyd med dette, men ser for meg at PSS9 kanskje er enda et strå eller to vassere. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Betalte 18k tror jeg det var, hos sharif. Pss9 er noe noe av cet råeste man kan få til disse bilene. Gleder meg til å få testet det litt fremover :) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg