HKS Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 my car Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by HKS my car Dæven den var rå!!!!! :D Hvor er bilde forresten? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Her er min... Litt dårlig bilde men har ik fått lagt ut større enda... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by aov i farta... Du som er ute å vsker bilen eller??? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 !!!!! Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JapseJon Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by PorscheFreak Får vel nesten slenge opp ett par bilder av min jeg og da, skulle vel hatt litt bedre bilder men, det er vel ok. PS! Jeg planlegger nye felger på bilen så det er sagt. Merk skrifta på setene, "FPorsche", dette er Ferdinand Porsches signatur. Legg merke til at det står Limited Edition under 924 bak på bilen. Og at det er ett 911 ratt i den ;) (hehe) Hvilken motor er det i den PorscheFreak? Er vel SOHC ventilstyrning på den der? Rekke-fire på.. 2 liter kanskje? Så ut som en arti bil, men er det over 150 hk f.eks.? Syns Porsche burde lage litt mer muskler i de der jeg, hørte at sånne ikke var så særlig raske og sånn. Snakka med en som hadde en engang. Han mente det var noe VW opplegg tror jeg det var. Noe merkelig ihvertfall. Skrev ikke du i en post tidligere at du skulle bevare bilen original da? Blir det da passende med andre felger??? Hadde vært kult å prøvd Samaraen min mot bilen din, har modifisert den litt. Kan hende jeg kan dra ifra deg! LADA power! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by JapseJon Hvilken motor er det i den PorscheFreak? Er vel SOHC ventilstyrning på den der? Rekke-fire på.. 2 liter kanskje? Så ut som en arti bil, men er det over 150 hk f.eks.? Syns Porsche burde lage litt mer muskler i de der jeg, hørte at sånne ikke var så særlig raske og sånn. Snakka med en som hadde en engang. Han mente det var noe VW opplegg tror jeg det var. Noe merkelig ihvertfall. Skrev ikke du i en post tidligere at du skulle bevare bilen original da? Blir det da passende med andre felger??? Hadde vært kult å prøvd Samaraen min mot bilen din, har modifisert den litt. Kan hende jeg kan dra ifra deg! LADA power! Porsche 944 blei levert med rekke 5'ern til Audi en stund. 10v med 136 hk... Den han mente kanskje? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Fant ett gammelt bilde av min bil.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Her er min bedre halvdel....:D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PHS9 Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 slik en kjører jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 ooh :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Poli9 slik en kjører jeg... En senka Cross Country eller? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Poli9 slik en kjører jeg... prøver du å si at du jobber i politiet? eller sitter du på med den til skolen siden faren din skal samme veien. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Poli9 slik en kjører jeg... Stygg var den ihvertfall !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Poli9 slik en kjører jeg... Eller blir du henta i den? :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg