MAGUN Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Her er min. Den er tilsalgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Å her er ungen min :cool: Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Får bidra med mine lekebiler . Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Denne blir ferdig til våren Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Her er bilene mine; bruksbilen (MB) og morro/prosjektbilen (GT-R) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 PorscheFreak: Sinnsykt rå Påsje! Aldri sett en så kul 924 før! Og den signaturen på stolen gjorde det enda råere :) The Mazda': Rå 323! Er den helt selvlagd, eller var det en GT-R fra før av? Og hvor fikk du eventuelt tak i det styling kitet? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by KeLoN The Mazda': Rå 323! Er den helt selvlagd, eller var det en GT-R fra før av? Og hvor fikk du eventuelt tak i det styling kitet? [/b] Er en ekte GT-R ja.. les mer her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=1633 Bare send en PM hvis det er noe spesielt du lurer på :) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 mine 2 biler bobla skal selges Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 og her er bobla en søt liten sak med doble dellorto 45mm gassere (: ca 100hk Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Min bil: Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by spooz Min bil: Den var sinnsykt fin!! Sjelden en ser et såå fint eksemplar :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by spooz Min bil: Veldig fin bil ja, men hjulbuene er vel ikke orginale? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by Calib'R Veldig fin bil ja, men hjulbuene er vel ikke orginale? Er vel original Cooper S ? Jeg har lenge hatt lyst på mini cab ;) Og skal ha en sånn på sikt, synes de er helt konge, men ruster litt mye :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Og her min. Det går nedover for meg som dere skjønner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by Predator Og her min. Det går nedover for meg som dere skjønner! Haha, mannen er gal!:D Ser på tempmåleren at du ikke tok det så nøye å få driftstemperatur i motoren heller! :roll: Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg