Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Efini Får hive med et par bilder av vraket mit jeg også da! :D den er ikke feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 famir.. eier du bare en halv side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Ja, ja, for ta avataren av min S16... og ja, det er også 16v! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 bilde av kjerra mi.. 16v (coscast), senka 60mm, 8x17" ET35 hjul, bonrath monovisker, zender vinge, nå sota med 43% røykfarga film hele veien rundt (utenom frontruta da) og til våren så ligger et lite plastikk-kit og venter, samt et nytt senkesett og muligens motor/gearkasse :D Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 enda et bilde til.. bildene er forøvrig attacha som en url - ergo tar de ikke plass eller båndbredde direkte fra bilforumet's server :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Vel, får vel bare slenge seg på... Bilde fra aug. 2002. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 på tide å tømme pm boksen corradoboy mekkeplass er i orden.... stå så lenge du orker,krok i taket også slik at motoren kan tas ut der... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Får ta med hekken på'n også da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Får slenge inn det eneste (tror jeg) bildet jeg har jeg da... beklager dårlig kvalitet.. Knipset med talatut.. (ser ikke sånn ut NÅ da.. for nå er det vinterdekkseson.. hoho.. Sport-kapslar!) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 seeee.. jeg har lært.. mindre bilde.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by jeanette84 seeee.. jeg har lært.. mindre bilde.. Volvoen din er faktisk mer shabby enn min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Majestet Volvoen din er faktisk mer shabby enn min :) Litt offtopic men volvoen til greenrallye er det ingen av dere som slår når det kommer til shabby... i såfall blir jeg imponert :D får bare håpe han tør å poste bilde av den.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 og under: Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Tar med et bilde av innsiden av Mazda'n også tenker jeg.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Her var et bilde av min og gitt.... Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg