DRFT-R Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Det som er å finne på gårsplassen nå! Konebilen! Kjerringbilen! Lekebilen Mammabilen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Haha, driftebilen din ser ut som en radiostyrt bil med de grønne felgene :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Slenger opp litt bilder av nye go' bilen:) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Bilene mine... 245 = Delebilen! 244 = Prosjektet! Sidepipe på dele bilen! Strak rør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Gjør den? Har du eid den eller noe sånt?Kjøpte den av en kar oppi grefsen-området... mener jeg har sett den på torshov:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Kjerringbilen! Burde ha tenkt meg til at det var du som eier den der..det eneste bildet jeg har av den bilen der er når den ligger sidelengs på tørr asfalt ;) F**n den Impreza'n der er rett og slett rå. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 mener jeg har sett den på torshov:) Stemmer, jeg bor der. Når jeg tenker meg om tror jeg kanskje jeg har sett sprintern din et par ganger og :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Tenker du på de her? Det er fra når jeg dreiv å slædda med gutta på DRIFTBATTLE treningsdag på gardermoen det;) hehe 4x4 går lie så godt sidelengs som rwd;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9-3ss Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 her er min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Likte UTROLIG godt bodykitet du har på bilen.. spes. bakfanger som gir deg en litt mer fyldig rumpe.. men når det kom til vingen raste dette sammen... HVordan kan du vinne på å ha DEN slags vinge på noe som helst annet enn fly? GP sport bodykit.. Men vingen er erebuni men var forje eier som monterte denne og ork og ta den av... og omlakk og dritt orker jeg ikke nå. Pen bilen din å (Sxen) Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Bilder av min B6 og Kittet som står på tur. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Får vel slenge ut nokon bilder eg og då.. Står for tio uten skilt og knekt aksling. Uten jobb og offer for NAV helvette, så er det ikkje mykje peng til overs til corsaen for tio.. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Tenker du på de her? Det er fra når jeg dreiv å slædda med gutta på DRIFTBATTLE treningsdag på gardermoen det;) hehe 4x4 går lie så godt sidelengs som rwd;) Nope. Tror det bildet jeg har er fra Rudskogen, i svingen rett etter innkjøringa til depoet. Dritnice. Ikke ofte man ser en Impreza GT i full firehjulssladd ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Digger den Corsaen :) Min (ingen har vel sett denne før...): Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Får vel slenge ut nokon bilder eg og då..Står for tio uten skilt og knekt aksling. Uten jobb og offer for NAV helvette, så er det ikkje mykje peng til overs til corsaen for tio.. Så JÆVLI råååå:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg