corrado1,8t Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Her er min ombygde corrado,litt styling(zender) Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirlo Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 min audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Slenger inn ett bilde av Audien min.. Har ikke så mye styling enda,men en Caractere RS front ligger klar til lakking nå.. Forresten noen som har peiling på hvor jeg får kjøpt meg et Konisk filtersett(evt. KN/Green Cotton)? Det må passe på en 1.8 liter UTEN turbo...:(((( Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by AudiA4_20V Slenger inn ett bilde av Audien min.. Har ikke så mye styling enda,men en Caractere RS front ligger klar til lakking nå.. Forresten noen som har peiling på hvor jeg får kjøpt meg et Konisk filtersett(evt. KN/Green Cotton)? Det må passe på en 1.8 liter UTEN turbo...:(((( Hvorfor ikke bruke penger på skilter før du bruker penger på plastikk? :D (for alt jeg vet kan du bare stikke og hente skiltene hvis du vil men...) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by funkes Hvorfor ikke bruke penger på skilter før du bruker penger på plastikk? :D (for alt jeg vet kan du bare stikke og hente skiltene hvis du vil men...) ikke sikkert han har lappen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 har en 240 turbo som skal skremmes opp litt i høst!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Poffs har en 240 turbo som skal skremmes opp litt i høst!! Volvo Turbo er så ufattelig rått. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by RaCk Volvo Turbo er så ufattelig rått. ;) nissan 300 er så ufattelig rått...:ssip: ha ha ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 selv om du har lånt deg ut av skoa "rækk" trenger du ikke være så kjepp høy....? heller volvo enn ris. unødvendig av deg! sikkert unødvendig av meg og svare slik og, men ble bare litt irritert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by MrKadett selv om du har lånt deg ut av skoa "rækk" trenger du ikke være så kjepp høy....? heller volvo enn ris. unødvendig av deg! sikkert unødvendig av meg og svare slik og, men ble bare litt irritert synes det var fint at du svarte jeg! alltid noen glupinger som bare har interesse av og ødelegge TOPICER!!!! legg ut bilde av bilene deres står det!!! da gjorde jeg det...:rolleyes: det sto ikke diss ned alle andres bilerheyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Her er min hobbybil...gammalt vri8`er jern! 1966 Buick Skylark Gran Sport 401cid. Cab. pluss air cond.!!! En av litt over 2000 produserte.... ikke mange igjen! Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by GS 66 Her er min hobbybil...gammalt vri8`er jern! 1966 Buick Skylark Gran Sport 401cid. Cab. pluss air cond.!!! En av litt over 2000 produserte.... ikke mange igjen! digggg.. mmmm.. *slikke rund munnen* :P -rolfi Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by MrKadett selv om du har lånt deg ut av skoa "rækk" trenger du ikke være så kjepp høy....? heller volvo enn ris. unødvendig av deg! sikkert unødvendig av meg og svare slik og, men ble bare litt irritert Bare av nysjgerrighet..hvordan vet du hvem som har lån og ikke har lån? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by funkes Hvorfor ikke bruke penger på skilter før du bruker penger på plastikk? :D (for alt jeg vet kan du bare stikke og hente skiltene hvis du vil men...) Steik for en skjetvøtt! Bildet ble tatt i sommer da bilen var avskilta.. Traff uheldigvis på purken,som deretter sendte meg på Biltilsynet.. Og plutselig va skiltene av...:( Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by AudiA4_20V Steik for en skjetvøtt! hæ? :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg