rdl Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 NYDELIG EZKÅRRT!!!!! JEG VIL HAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Under opparbeiding... Flere bilder kommer når alle nye delene er på plass. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 hvor mange biler har du famir??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Får prøve å legge til min bil jeg også da. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by MrKadett hvor mange biler har du famir??????? Akkurat nå: - 69 Opel Kadett B - 78 Opel Kadett C - 83 VW Polo - 84 VW Polo - 91 Honda CRX Resten av bilene i familien: - 97 Volvo V40 - 95 Peugeot 306 - 67 Ford Mustang convertible - 00 Scania 144 tankbil med henger - xx gammel tankbil Tar forbehold om endringer i listen uten forvarsel. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Et bilde av tankbilene med pappa og Jan Erik Larsen med caps foran. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Famir : få fixa bilder av resten av bilene å da :) pen crx btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Famir: Fete felger på crx'en. :) Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by famir Akkurat nå: - 69 Opel Kadett B - 78 Opel Kadett C - 83 VW Polo - 84 VW Polo - 91 Honda CRX Resten av bilene i familien: - 97 Volvo V40 - 95 Peugeot 306 - 67 Ford Mustang convertible - 00 Scania 144 tankbil med henger - xx gammel tankbil Tar forbehold om endringer i listen uten forvarsel. ;) Ja.. Syntes du hadde lasta opp et par bilder ;) Si ifra hvis en orginal C'er eller B'er skal selges da (med eller uten motor). Hvis den ikke er så svimlende dyr, hadde det jo vært et interesant prosjekt :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Nye min Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by RS2 Nye min Den Audi EVO'en der er råeste i ski!!! Få opp bilde med de fire ringene på :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by spewster Den Audi EVO'en der er råeste i ski!!! Få opp bilde med de fire ringene på :D Takk ;) Det er en Audi Evo 8. Du kan så vidt se ringene på bilde :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Her er et par store bilder av bilen min. Bildene er ikke av beste kvalitet, men men... de går ann å se på. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Tenkte å vise noen nye bilder av bilen nå som litt flere deler er montert. Og hvis noen lurer på det så er fangeren EKTE carbon! Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg