FK_Bimmer Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 fy faen for en elendig pisse ford! noe av det grimmeste eg har sitt! neida....den var "smooth" den ;) legger ved et bildet av min...snart må bare få tatt noen nye bilder etter som det er kommt nye deler på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by KERSHER fy faen for en elendig pisse ford! noe av det grimmeste eg har sitt! neida....den var "smooth" den ;) legger ved et bildet av min...snart må bare få tatt noen nye bilder etter som det er kommt nye deler på ;) Ser i signaturen din nuh.. Hvor fort kan vinkelen din fly? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by rdl tråden sporer av .. menmen... bilde av kjerra mi!... Hvor har du gjort av grillen ?;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 får vel hive ut min honda concerto innpå her jeg oxo da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by kai_willy Japse bil ja, skjønner bare ikke hva dere synes er så jævla fint med små plast biler ifra japan?? med symaskin motorer og som ser ut som små akebrett opp ned?? Hvis man skal få en japse bil til og gå bra, så må man jo først og fremst bygge om hele motoren, slik at det er egentlig ikke japse lenger også må man sette på masse plast og dritt for at den skal se kul ut...greit nok..men hvorfor ikke bare gjøre det med en gang da?? kjøp amcar...så har man kul bil med en gang...uten noe dilldall... Min mening Kjøper man en amcar som det er bilde av på profilen din, får man en råstygg bil som bruker en haug med bensin. Det har kommet en haug med kjempefæle biler fra USA, bare så du vet det. Da foretrekker jeg heller en Honda med v-tec motor (Honda blir regnet som verdens beste motorbyggere), en Skyline eller en eller annen Mazda med wankelmotor. RX-7-namnam! Eller verdens mest solgte sportsbil (som også selger som hakka møkk i USA), nemlig MX-5 Miata osv. Japsebiler selger veldig bra i USA, du vet vel det? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Siden du vet det så godt - hvor mye bruker bilen hans (kai-willy) da? Eller min for den del.. At den er stygg er nå en smakssak, så det kan man jo ikke verken argumentere for eller i mot. Selv ser jeg nå bare at "head-turning" faktoren er ganske solid når jeg er ute og cruiser med Camaro'n - men det er jo mulig at de fleste snur seg fordi den er stygg :) Tror hele problemet/poenget er at vi alle vet mest om det vi kjører selv, og så slenger vi ut det vi "tror" eller "synes" om de bilene man ikke liker. Stiller meg på ingen måte bak det Kai-willy sier, selv om jeg personlig ikke har noen nevneverdig interesse for japsebiler - men uvitenheten går nok begge veier tror nå jeg i allefall... :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Det jeg mente var at ingen amcar-entusiaster kan si at japanske biler er kjedelige og "ukule". Amcar-biler er ikke så mye mindre kjedelige akkurat, de er ganske like på den fronten spør du meg. Sånn var det ihvertfall før, få nye japanske og amerikanske biler er kjedelige nå. Både amerikanerne og japsene har laget mange råkule og kule biler! :) Kay-Willy, prøv noen super sportsbiler fra Japan som RX-7, RX-8, MX-5, Skyline, Supra osv. Da er du japsefan med en gang. Ikke kom her og si at V8 og oppover bruker lite bensin? :D Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Grillen kommer gutta:) må bygges og støpes litt men den kommer:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 bilen min. bilen er til salgs Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 et bilde til.. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Her er min:) Lett modifisert.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 her er min da: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by funkes Jupp...Ståle er litt kraftig ja :D :D Hmm...hilsa du sånn halvveis eller prøvde du å fortelle meg at jeg kjørte med bare parklys i sted forresten? :) Ah...da har jeg plassert ham :D Hmm...mest det første....forventer ikke at du skal kjøre med øyelokka oppe på høylys dag nei... :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by RX-7 Ikke kom her og si at V8 og oppover bruker lite bensin? :D Så få høre no'n tall da :) Du kan godt tippe på mine to om du vil: Camaro: 5.0L V8, TPI, 290hk kam/topper/porta innsug/runners/headers/cat-back/K&N/ ++andre småting. Tahoe: 5.7L V8, TBI, 210hk stock :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 For vel slenge ut et bilde av nudelsnurrerren min jeg og da:) Er forresten til salgs...... Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg