NissanPrimera Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Cozzie NissanPrimera: Sinnsykt elegant bil! Takk:D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Har for øyblikket ein opel ascona c 1982 mod med 2l 8v.. 130hk.. Det som er gjort er: Vectra 2000 fangarar senka 60mm effektanlegg kn-filter lilla perlemorlakk opel motorsport dekal på sidene Stor stereo Skal snart lage den til fin invendig.. +++++ Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Her er eit bilde til: Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 endå ett.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4392&highlight=bilder+av+bilene+deres Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by antheus Her er bilde av sommer bilen min. Golfen i bakgrunnen er solgt til fordel for en super Lupo Turbo Racing evo. er det vr6 leppe du har fangern din ? evnt passer den rett på eller må jeg tilpasse den litt ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by NissanPrimera Hvor er det?? Tror nok ikke det er meg nei....... Det er på landet.. Det pleier ihvertfall å stå en bil som er helt lik din der. Muligens litt tykkere dekk, men ellers helt lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Walter_Melon Det er på landet.. Det pleier ihvertfall å stå en bil som er helt lik din der. Muligens litt tykkere dekk, men ellers helt lik. Har faktisk hørt noen rykter om at det går en primera i akershus/lørenskog-distriktet, som er helt lik min, som er en sivil politi!!! Men som sagt dette er bare rykter jeg har hørt!!! Kanskje det er noen her som vet noe mer om den? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by NissanPrimera Har faktisk hørt noen rykter om at det går en primera i akershus/lørenskog-distriktet, som er helt lik min, som er en sivil politi!!! Men som sagt dette er bare rykter jeg har hørt!!! Kanskje det er noen her som vet noe mer om den? Stemmer den er hvit, folka som kjørte den stoppa en kar ved vinterbro en gang jeg kjørte forbi. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by rolfi Jaja.. Ford Ascona.. er det noe nytt som er kommet?? Hvis du ser nøye etter så ser du at det er Tommy som pisser på Ford-merket :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Hei NissanPrimera Var det deg jeg så rett sør for sinsenkrysset rundt kl. 16 00? Den var i såfall prikk lik bilen din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Jeg så en helt lik bil på Skjelsvik i går! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 faen. mye pene biler her....... kommer bilder av min i løpet av dagen. endelig er den på gata. vi hadde en liten foto session på ekeberg sletta i går.... tror folka er litt grinete etter å ha lagt ut 100m lang brei slædd med 205dekk....drifting på gress er alltid like morro ;) hehehe., Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by Jens Hei NissanPrimera Var det deg jeg så rett sør for sinsenkrysset rundt kl. 16 00? Den var i såfall prikk lik bilen din... Kan stemme ganske bra det, ja!!! Åssen bil er det du har da?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Akkurat når jeg passerte deg satt jeg på i en Opel Astra 1.6 stasjonsvogn - en ikke altfor spennende bil. Ellers kjører jeg en Corolla 1.6 - ikke særlig spennende den heller.Blir sånn når man har dårlig råd vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg