Jens Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Bjirn var den eneste av gutta her som tok bilde av fjortisene sine da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Jens Bjirn var den eneste av gutta her som tok bilde av fjortisene sine da:D Hehe.. Huff, nei... Jeg går heldigvis bare på skole med de der :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 240 GL 88 mod 2,3 l med 1xx hk etter trimkam. trimkam effektpotter og 2,5 " bakre lydemper med 2,5" videre ut hvite sideblinkere og 1stk hvit frontblinker. den andre er i 1000 biter. lakkerte lyktelister og grill. R-sport trekk ja, den skal senkes og vaskes snart edit: (er den røde altså) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by bjirn Hehe.. Huff, nei... Jeg går heldigvis bare på skole med de der :P Du får blåse opp bildene og legge de ut med navn og nummer :D Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Her er bilen min.. '92 Sunny 2.0 GTi. Noe over 150hk.. KN-filter (skal byttes ut med noe annet snart, kanskje ram-air?) Effektanlegg.. Har også gått og ventet i over en måned på alumatter og carbondeksel til dashbord.. Ved neste lønning kommer senkesett, og div momo-ting (ratt, pedaler, girkule, harness pads) Har også andre alufelger som skal på, noen litt større, men jeg har ikke hatt tid til å skifte enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Ok Bjirn hehe... Hun ene så litt brei ut over ræva, så det er vel like greit. E30 har vel ikke allverden med bakseteplass:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Får nok bytte til en skikkelig e28! ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by cREATURe Får nok bytte til en skikkelig e28! ;) Hvis det er den FÆLE fem-serien, så nei takk.. Jeg kjøpte bilen med tanke på at det skulle være to personer der inni som skulle ha god plass: Meg og damen... Driter i de baki :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by candyman Du får blåse opp bildene og legge de ut med navn og nummer :D Har du lyst på, kan jeg sikkert skaffe, men jeg ANER ikke hvem de der er :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Her er en av mine... Audi 90 turbo quattro:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Og et til... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by NissanPrimera HKS luftfilter Skiftet ut bakre eksos( ukjent merke) Senket ca 50mm Fjernet katalysator Justert tenninga til 25 grader sota ruter(alle utenom frontrute) koblet om div lys 17" sommerhjul(205/40-17) Oppgradert til S13 bensinpumpe Tårnstag fra "p11" Er det bilen din som er å se utenfor "Enn senteret" på Årnes hele tida? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by bjirn Har du lyst på, kan jeg sikkert skaffe, men jeg ANER ikke hvem de der er :D Må passe oss så folka ikke klikker på oss fordi det blir for off topick nå :) Men takker for tilbudet, men jeg har dame så jeg får ta kontakt senere :cool: Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by candyman Må passe oss så folka ikke klikker på oss fordi det blir for off topick nå :) Men takker for tilbudet, men jeg har dame så jeg får ta kontakt senere :cool: Nejda... De er ikke slemme :P Har dame selv jeg og ;) Men syns ikke de greiene på bildet der var mye tess.. Annet enn at hun ene kunne brukes som spisebord... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by bjirn Nejda... De er ikke slemme :P Har dame selv jeg og ;) Men syns ikke de greiene på bildet der var mye tess.. Annet enn at hun ene kunne brukes som spisebord... Hehe jaja var vell egentlig bare kødd, ser dem jo ikke så godt på bildet, men sikkert en eller annen gris på 40 hær som kunne tenkt seg en PurUng....... Noen som melder seg??:D :D Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg