Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 http://bruktbutikken.if.no/image_all.htm?product_id=121739&category_id=2010&lan= Prisidé: 40 000 kr (Rep kostnader eks mva: 244 634 kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bx16v Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Vet du om de andre forsikringselskapenes sider? hadde vært fint å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 kun oppretterverksted godkjent av if som får lov til å kjøpe her da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 så jo ganske herpa ut den ja,spørs om det er nok hele deler til å utføre et karosseribytte. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Hadde noen av dere andre her tatt risikoen på å kjøpe noe sånt...??? Aldri om jeg kjøper en slik kollidert bil... Også kan verkstedregningen komme på en endring med +15% og det er jo ganske mye penger. Eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 er jo flere skadde biler der da.. er oppretter lærling jeg og får allerede nå lov til å kjøpe skadebiler og bygge opp igjen.. dem hjelper meg selvfølgelig da.. så resultatet skal bli 100% igjen.. gjelder bare å finne en bil med ikke alt for mye skader.. man kan trygt kjøpe biler som har vært skada og retta opp igjen.. jeg skal finne et bilde der vi hadde inne en bil på jobben der hele sia på bilen måtte byttes: skjerm forann, to dører, frontlykt, ytre kanal, midtre og indre kanal, b stolpe, gulvet var skjeivt også en liten bøy på taket. denna retta vi så den blei 100% eneste klagen vi fikk på rettinga var at det mangla et klips til fangern.. det lå jo på verkstedbenken da så det var ikkenoe problem. de aller fleste kan ikke se at en bil er blitt retta hvis det er gjort bra arbeid Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 745 Turbo -1986 312 300 km Oppdatert: 2004-07-09 Regnr: DE92047 Chassinr: YV1745865H0074178 Kommentar/Extrautstyr: Bilen har Automat,AC,Soltak,Nivåregulering m/kompressor,alufelger og delskinn,hengerfeste Prisidé: 10 000 kr (Rep kostnader eks mva: 38599 kr) Fylke: Oppland Står hos: Viking Dokka Gi bud: sven-erik.hulbach@if.no Hvor i oppland ligger Viking Dokka? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Volvo-Lars 745 Turbo -1986 312 300 km Oppdatert: 2004-07-09 Regnr: DE92047 Chassinr: YV1745865H0074178 Kommentar/Extrautstyr: Bilen har Automat,AC,Soltak,Nivåregulering m/kompressor,alufelger og delskinn,hengerfeste Prisidé: 10 000 kr (Rep kostnader eks mva: 38599 kr) Fylke: Oppland Står hos: Viking Dokka Gi bud: sven-erik.hulbach@if.no Hvor i oppland ligger Viking Dokka? Wild guess... på Dokka? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by CrZy_T Wild guess... på Dokka? Det var det jeg lurte på....er Dokka en kommune el.no elle heter det Dokka der Viking ligger....? Skjønner? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Det var det jeg lurte på....er Dokka en kommune el.no elle heter det Dokka der Viking ligger....? Skjønner? Ligger vel i Nordre Land kommune hvis jeg ikke tar helt feil. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Når jeg en vakker dag blir mc-reperatør får jeg kjøpt slike sykkler fra forsikringselskaper som jeg kan fixe opp og bruke selv da? eller selge :P Via f.eks et verksted jeg jobber på? Kunne blitt en heftig streetfighter eller 2 av de sykklene som er der. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 jepp det kan du nok.. hvis verkstedet du jobber på er godkjent av if ;) vi opprettere har det godt ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg