951 Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Da maa jeg vel bare klemme til med bilde av den nye VW'en: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 små fint... den ruller unna 0-300 på 14 sek... har en video av en skyline som ruller på 13,6sek ikke så ille for å være standar med andre ord:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 ikke ille i det hele tatt, men jeg trur det ikke før jeg får se det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howard89 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 ikke ille i det hele tatt, men jeg trur det ikke før jeg får se det Jeg trur på at Veyronen klarer 0-300 på 14sec, men en skyline må være godt modifisert om den skal kunne holde følge.. Må nesten ha den vidioen av SKylinen som gjør 0-300 på 13,6s for at jeg ska tru på det :P Siter - 1995 Chrysler Neon 2,0l - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Jeg trur på at Veyronen klarer 0-300 på 14sec, men en skyline må være godt modifisert om den skal kunne holde følge.. Må nesten ha den vidioen av SKylinen som gjør 0-300 på 13,6s for at jeg ska tru på det :P Tror vi snakker drag skyline her.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg