jossa Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 hei... har fådd ei go cart ramme gratis... har framhevet rammen på bildet omriss av rammen.. så trenger jeg å vite hvilken BILLIG mtor og girkasse(helst variator) bremser og styresystem som jeg kan sette på... bor i tromsø Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 ok.. skreiv dette i går å var ikke helt med... men jeg har fådd en gratis gocart ramme å vil sette en MC motor på dette .. lurer på om noen vet vilken modell av motorsykler som har en motor + girkasse som ikke tar for stor plass... bør være minimum 200ccm da! så lurte jeg på det med bremser på en bak aksling? bremser fra en mc? er det mulig? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg