TypeC Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 hva kan ha skjedd når jeg fikk ganske lang dødgang på clutchen?? Trenger et raskt svar. og seriøst Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 kan kjøpe ny clutch av meg:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 har helt nytt clutch sett selv, men plate, disk og alt sammen Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by TypeC har helt nytt clutch sett selv, men plate, disk og alt sammen oki.....skift den da...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 det er den som ikke funker på 1600kassa mi og 1800motoren den passer på motoren liksom, men virker ikke som den fungerer helt med kassa... prøver å sette på 1600clutchen igjen Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by TypeC det er den som ikke funker på 1600kassa mi og 1800motoren den passer på motoren liksom, men virker ikke som den fungerer helt med kassa... prøver å sette på 1600clutchen igjen okay.....kassene går alltids ann å skru rett på....eg satt på g60 girkasse på gtien min, passet rett på men alt inni måtte skiftest....clutchen, trykkplata, svinghjul og starter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg