audi coupe Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 jeg vet dette har vært oppe før men,det jeg trenger er et nytt skilt ,et som er helt likt det jeg har på bilen.jeg gidder nemlig ikke å punge ut 900kr for å få igjen det som ble inndratt.da bilen fortsatt står som registrert i systemet til biltilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Originally posted by audi coupe jeg vet dette har vært oppe før men,det jeg trenger er et nytt skilt ,et som er helt likt det jeg har på bilen.jeg gidder nemlig ikke å punge ut 900kr for å få igjen det som ble inndratt.da bilen fortsatt står som registrert i systemet til biltilsynet. Det? Ble det bare indratt ett skilt? Tror det er få muligheter der... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet November 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Originally posted by suggen Det? Ble det bare indratt ett skilt? Tror det er få muligheter der... ja de tok kun et skilt pga en treskalle som meg brukte det en skiltet på en annen bil.og dermed står fortsatt bilen som registrert men har bare et skilt,og hvis jeg ikke får takk i et uten og hente det som ligger på biltilsynet så kjører jeg bare med et skilt til den går på skroten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg