Elanzer Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Fint prosjekt, interessant å følge med på :) Forresten, det sitter jo en 131-hester på den bilen. Er den kvikk og rask? er desverre ikke dohc.. så er nok ikke så mye nei :P tror det ligger rett rundt 110 :) men er jo kjekt understell på dem (tilforholds audien som står der sombrero ) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 er desverre ikke dohc.. så er nok ikke så mye nei :P tror det ligger rett rundt 110 :) men er jo kjekt understell på dem (tilforholds audien som står der sombrero ) Som Elanzer sier. det er desverre ikke en DOHC. 323F`en ble også levert med en SOHC 16V motor som hadde sånn ca 110 hk. Skal du ha en 323F med 131hk må du finne en med BP DOHC motoren Hm kan det være mulig å få inn en FE DOHC der? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Større motor kommer med tiden.. :rolleyes: =) Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Men det er jo dobble eksospotter, noe 131-hesteren hadde? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 som dere ser så er det ikke en DOHC :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 nydelig arbeid ;) gleder meg til å få med meg fortsettelsen hehe. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Elanzer--->jeg har en 1,8 DOCH med hjerne, ledningsnett, bensinpumpe og fin clutch til salgs om det skulle friste :) passer rett på kassa du har. eneste er at du må bruke clutchen/svinghjulet du har. på BG-modellene må svinghjul/clutch fra SOCH kasse, følge med over på DOCH-motor, får å få det til å passe. cluchen skal være sterk nok, men slites vel litt fortere, så en performance clutch hadde egentlig vært det beste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eppek Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Har ikke doch i min jeg heller:( nå er bilen færdig, vert på veien i 2mnd å rullet på seg 800mil xtra:) Tror jeg selger den nå, og kjøper nybil å pusse\ordne opp:) Prøv å lim inn adressa og se om dere får til å se bildene mine. kommer flere etter hvert. Interiør også=) Håper på tilbake melding=) Espen Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 det er ikke min bil... er speedman sin... bare eg som legger ut bilder og slikt :) hehe men skal si det til han når han kommer hjem :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 vel... da har eg lakkert fangerene :) får se om dem blir montert i kveld eller i morgen... bilder uansett :) oohhh yeah sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 det er ikke min bil... er speedman sin... bare eg som legger ut bilder og slikt :) hehe men skal si det til han når han kommer hjem :) blei bra de fangerne ja! :) men duh, gi en lyd til speedman da. har to andre her som også er interesserte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 jada :) beskjed er gitt :) han sender deg en pm eller noe sikkert :rolleyes: vel.. da var fangerene montert, og skilta og vi har vært på jumfrutur sombrero satan ble digg nå sombrero kan faen ikke vente til min er ferdig nå :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Elanzer--->jeg har en 1,8 DOCH med hjerne, ledningsnett, bensinpumpe og fin clutch til salgs om det skulle friste :) passer rett på kassa du har. eneste er at du må bruke clutchen/svinghjulet du har. på BG-modellene må svinghjul/clutch fra SOCH kasse, følge med over på DOCH-motor, får å få det til å passe. cluchen skal være sterk nok, men slites vel litt fortere, så en performance clutch hadde egentlig vært det beste :) Jeg er intreserte i motoren jah :) sender dg en PM Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 svarte på den jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 vel.. da var de invendige A-stolpe dekslene lakkert :) hadde ikke med meg kameraet så blir bilder når vi monterer i morgen sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg