SpeedMan^ Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Rise Power :> enda en del timer igjen for det :o luftinntaket ble konge Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 blir tøff den bilen din da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 elanzer, kem du og bror din er? gamle? såg dokke var frå varhaug...... Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ikke lakkert inni dører osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 hvordan har du greid å lage luftinntaket da?? sinnsykt fett!:cool: Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Luftinntaket er fra et panser på Golf 2.. så har jeg kappa ut 3 riller... kappa, bøyd litt, sveist, så har Elanzer Sparka.. Ownage :D :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ja vi har lakkert i døråpningene, å baksiden av dørene så rød fargen ikke viser.. Altså.. vi har lakkert blått lenger inn en dørtrekket viser :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 vwgolf2: vi tok ut dørene og lakka in til pakningen, dørene er det som vises lakkert... altså alt utenfor dørtrekket :) edit: damn 2 late :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 vel... i dag skulle eg ta noen mer bilder til glede for dere alle :D men da fant eg ikke kameraet, spurte mor hvor hun hadde gjemt det, jo hun hadde levert det inn på fix på garantien pga ene knappen hadde hoppet av... spør ikke meg hvordan det skjedde hehe så ble ikke noen bilder... får se når det kommer tilbake... :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 hva er lakk koden pÃ¥ den blÃ¥ fargen der. er det orginal mazda blÃ¥ farge ell ? Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Det er en ny Toyota farge... jeg kan skaffe lakkkoden til i morgen.. :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 vel, med MINE elanzer ja, sine uber skils :D så har vi mekket så å si ferdig subkassen, hvertfall reknet ut riktig størelse på platene for å få riktigt volum i kassen tilforholds suben, kommer bilder i.. morgen? kommer ikke til å trekke den i morgen, pga penge mangel :rolleyes: hehe skal kjøpe trekk til alle setene i bilen på likt, slik at vi er sikker på å få samme farge osv :) blir blått ja :rolleyes: hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 vel... vært litt monking i dag også :D hehe bilder ? hvorfor ikke, selv om INGEN sier noe fordet :( noen overbliks bilder av bilen... :) fått i vinduene nå, alle untat frontvinduet :( vega 12" og phoenix GOLD forsterker :cool: her holder eg (elanzer) å lakke diverse ting til både min bil (626) og 323en :) hehe får se hvordan det ble i morgen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 vel.. fikk montert de MESTE av interiør i dag :) alt untat bagasjerommet, og dørtrekkene framme :rolleyes: interiør nå :cool: her hang dem til lakk :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Fyyyy søren så pen bilen ble... skal bli tøft å se sluttresultatet. jeg tenkte på en litt mørkere blåfarge på stanzaen min...:D Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg