Gå til innhold

1983 VW Golf GTi selges!

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Da er mine glade dager med golfen over og noen andre skal få overta...

1983 VW Golf GTi (førstegangsregistrert 23.11.82)

1,8i 112 hk. 5 gir. Km stand: 224 000

Utstyr: Soltak, kjørecomputer, forbruksmåler, innvendig justerbare speil, tårnstag foran og bak, CD-spiller, 14" alu med Pirelli sommerdekk. 13" stål med vinterdekk (pigger)

EU-OK i Mai 2004 uten feil. Årsavgift er betalt.

Mye nytt! Bla. Tannstang, styrestag, frontrute, hjullagre, bremser bak, lykteglass bak, GTi-leppe, bytta alle pærer i dashbord/instrumenter, eksosanlegg +++ Har kvitteringer på det meste. Forstillingskontroll tatt sammen med eu-kontroll.

Nylig byttet olje, oljefilter, fordelerlokk og tennplugger.

Hel og fin GTi med lite rust og pene GTi-felger (5 stk). Har mye historie på bilen og det følger med mye deler. Meget pen innvendig (til og med hel og fin sort hattehylle)og det har gått problemfritt det året (30 000 km) jeg har kjørt med den. Meget sprek og morsom bil som stikker seg litt ut!

Og så det negative: Bulk i venstre forskjerm (ny følger med) Rust i bakluke (rustfri luke følger med) Litt rust nederst på førerdør og en liten bulk foran på venstre kanal. Knepper litt i en drivknute ved fullt rattutslag.

Selges til høystbydende over 15 000. Hadde vært fint å bli kvitt den fort da jeg har ny bil på gang.

Send meg en PM, mail til lars.krokeide@broadpark.no eller ring meg på 95782774

Bilder:

HPIM0058.jpg

HPIM0061.jpg

HPIM0062.jpg

HPIM0065.jpg

HPIM0084.jpg

HPIM0073.jpg

HPIM0074.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at du har en bulk på pansret også, sånn i tilfelle du ikke har oppdaget det ;)

Forresten pen og fin bil, hadde jeg lett etter en slik bil ville nok din ha vært ett godt alternativ. Lykke til med salget:D

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Vil bare legge til at du har en bulk på pansret også, sånn i tilfelle du ikke har oppdaget det ;)

Forresten pen og fin bil, hadde jeg lett etter en slik bil ville nok din ha vært ett godt alternativ. Lykke til med salget:D

Sorry! Glemte å skrive det i farta...

Er en skade på panseret pga av en dust av en lastebileier som ikke kunne sikre lasta si. (Er også derfor bilen har ny frontrute)

Så vet dere det!

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Ikke at jeg er interesert i bilen, men hadde jeg vært det så hadde det faktisk vært fint med bilder av den "dårlige" siden av bilen. Den med bulkene og rust...

Har et gammelt bilde av forskjermen, men desverre ikke noe av døra. Men det på døra er overflaterust helt nederst. Bakluke gidder jeg ikke ta noe bilde av ettersom at denne er ferdig. Ser ikke så ille ut på utsiden, men den er rusten nede rundt vinduet og ved låsen og må byttes.

bulk.jpg

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider