cato69 Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 BMW 745 Turbo,grenrör,wastegate,sprut och IC. Turbo är lite glapp, resten som nytt. Allt i original skick, styrboxar och allt till sprut. Varför inte stoppa på dessa grejer på din sug M30 motor och få turbo ? Vilket borde ge minst 250+ vid 0,3 bar Er dette alt jeg trenger sann ca for å få montert turbo ? Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 BMW 745 Turbo,grenrör,wastegate,sprut och IC. Får dette til neste helg :) Turbo konvertering / Jippy :D Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by cato69 BMW 745 Turbo,grenrör,wastegate,sprut och IC. Får dette til neste helg :) Turbo konvertering / Jippy :D Yeey! Men pass for Guds skyld på å få inn nok bensin i maskinen! Uten nok bensin er det bare en ting som skjer i en turbomaskin: havari. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Havari regner jeg nesten med Da blir det 535 motor :) Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Som hovedregel anbefales 321, 316 eventuelt 304 (alle er i rustfritt, men 321 er syrefast?). 304 er rustfritt,316 er syrefast,321 er vel det samme som SS 2337,ergo titanstabilisert. Beste er 321 da dette er lett å jobbe med men får ikke sprekker så fort ved bruk. :) Men,det brukes lite innen vanlig industri,så det er bitchete å få tak i...hvertfall i bend. :( Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.