Gå til innhold

MSN Messenger

Ranger emnet


Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Audi quattro turbo

Mulig jeg tar feil Essex men du "høres" litt grinete ut.........????????Har jeg tråkket deg på tærne ???

 

neinei, no hard feelings!

 

bare vært morro, men har jo måttet svare på innleggene dine!

 

regna med at vi bare småspøkte...

 

da er 'saken' lagt på is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Skal hilse fra Mrs Aero som sitter her ved siden av meg og si at du måtte skjerpe deg Essex.....hehe :D :D :D :D :D :D :D :D Saken er lagt på (Long Island) ice (tea) prææhehehe :D :D :D :D :D :D

 

hahahah, du gir deg ikke!!!

 

jaja, ta a da vel, faen å;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrs Aero

Ok ,vetta fan hva dere prater om (her diskuteres det friskt ser jeg!), men jeg sitter i Finnmark langt inni skogen uten dekning på mobilen...DET burde vel du vite Essex...;)

Bare slapp av du Mrs Aero!!!!Jeg og Essex driver bare å kødder litt.Er du fra Finnmark egentlig???Det er vel grisekaldt der oppi nå vil jeg tro????Husk å være snill med Såben når det er kaldt ute.....varmkjøre motoren godt før du begynner å lade på.Du blåser lett en topp-pakning i masse minusgrader

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Bare slapp av du Mrs Aero!!!!Jeg og Essex driver bare å kødder litt.Er du fra Finnmark egentlig???Det er vel grisekaldt der oppi nå vil jeg tro????Husk å være snill med Såben når det er kaldt ute.....varmkjøre motoren godt før du begynner å lade på.Du blåser lett en topp-pakning i masse minusgrader

 

det er +- 0 grader der oppe, så er ikke så kaldt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Er du fra Finnmark egentlig???

Husk å være snill med Såben når det er kaldt ute.....varmkjøre motoren godt før du begynner å lade på.Du blåser lett en topp-pakning i masse minusgrader

Ja, jeg er ifra Finnmark sånn helt egentlig...dessverre!

Har kjørt bil i 10 år, turbobiler i 6 av dem...tror jeg vet det...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår