Gå til innhold

Kjøper frontsett+forsterker+sub

Ranger emnet


kvande

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe frontsett: Må være komponentsett med 4" og diskant. Har også plass til en 6,5" i døra, så treveissett er enda bedre:). Gjerne Boston eller Focal, men andre gode sett er også av interesse.

 

Sub: 10" eller 12", 2 gode 8" også mulig. Kvalitetssub.

 

Alpine V12 forsterker. Må være av siste versjon så det ikke blir designkræsj da jeg har en allerede :D Helst en 4 kanaler, men 2 eller 5 også av interesse. Ikke monoblokk, det har jeg allerede

 

Mail meg på MCS_Works på hotmailen, eller tlf 92 42 10 56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett sett med Macrom Uns 2-veis 6,5" + diskant ( 6,1 eller 6,2 er typebetegnelsen,husker ikke helt) som spiller bra.

Settet ble kjøpt for 2-3 år siden på tilbud hos Tv-boden Svinesund for 1695; Settet er strøkent, og alle monterings saker og griller ligger i orig.esken. Du kan evnt. få det for 950; inkl.frakt fra Oslo til deg i Trondheim:)

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1600,- for swr1041 blir litt for dyrt da de koster 2000 nye. Bilradiospes. i Trondeim selges swr 12 for 1990 nå, så da går jeg heller for en av de. Slå av 600 til så er vi derimot enige om to stykker(tot 2000), men det er det beste jeg klarer for de;)

 

Når det gjelder frontsett så er jeg helt avhengig av å få tak i en 4"+diskant + event en 6,5 tommer. Liker ikke at mellomtonen spiller rett i buksa som den vil gjøre på 3`er Golf`en hvis man bare har diskant+ 6,5".

 

Er det ingen som har ProSeries 4,5 (6.5.3), Polk sine gode gammle db-sett eller noe gromt 3-veis fra Focal til salgs(eller lignende)? Kan være intererssert i en god 4" coax også! Kom med forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kar som ikke klarer å bestemme seg for om han skal selge en Boston Pro 10.5, driver og venter litt på han. Men bare kom med flere gode forslag!

 

Problemet er at jeg kjenner litt for dårlig til Rockford sine basser. Vet at de spiller høyt og er tungdrevne... Var ute etter noe som spilte fint og var lettdreven. Har bare 200 W til rådighet i blokka mi, med mindre det er 2x4 ohms spole. Da blir det straks litt morsomere. Opplys gjerne om det er det på subben som du ønsker å selge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kvande

Har en kar som ikke klarer å bestemme seg for om han skal selge en Boston Pro 10.5, driver og venter litt på han. Men bare kom med flere gode forslag!

 

Problemet er at jeg kjenner litt for dårlig til Rockford sine basser. Vet at de spiller høyt og er tungdrevne... Var ute etter noe som spilte fint og var lettdreven. Har bare 200 W til rådighet i blokka mi, med mindre det er 2x4 ohms spole. Da blir det straks litt morsomere. Opplys gjerne om det er det på subben som du ønsker å selge:)

 

Infinity Kappa Perfect subber er jo kanskje noe for deg da =)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Rockford Fosgate he element er lettdrevet.

Peak 400w.

så med 200w så bør du få god lyd ut fra dette elementet.

 

Selv så kjører jeg 2 kanaler brokoplet på en 4 kanals 800w rockford power forsterker og dette har fungert utmerket.

 

Basser godt og krever lite. selger elementet for 700 kr. brukt i ca i alle fall ikke mer en 150 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår