Gjest BilDilla Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Eg lurer på kva som gjer at girkassa lager skrapelydar når eg sett den i gir. Spessielt i 3. gir og revers. Tyder det på at girkassen er kaputt snart? Kor lenge går d an å kjøre med det i tilfelle? Eller kan det vere at der er lite/dårleg olje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 prøv å bytt girolje og se om det blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by BilDilla Eg lurer på kva som gjer at girkassa lager skrapelydar når eg sett den i gir. Spessielt i 3. gir og revers. Tyder det på at girkassen er kaputt snart? Kor lenge går d an å kjøre med det i tilfelle? Eller kan det vere at der er lite/dårleg olje? dårli synkronisering! kan jo kanskje prøve å gire litt saktere da ;) er nok sikkert litt slitt den kassa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 og ikke ha for høyt turtall når du girer på kald motor/olje. la bilen bli varm før du er litt tung på foten ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg