Phantom Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hm, med tanke på at min far muligens tar forsikringa på seg ble det en del bilalternativer som ble aktuelle. Noen som kjenner til denne bilens tilstand utover annonsen ? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=472591 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Etter hva jeg husker har det vært oppe et par tråder om akkurat denne bilen og Rallye generelt. Prøv å søk! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Rage Etter hva jeg husker har det vært oppe et par tråder om akkurat denne bilen og Rallye generelt. Prøv å søk! Har søkt, men fant ikkeno om denne bilen Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Phantom Har søkt, men fant ikkeno om denne bilen Da har du ikke søkt bra http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=40911&highlight=Rallye Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Phantom Hm, med tanke på at min far muligens tar forsikringa på seg ble det en del bilalternativer som ble aktuelle. Noen som kjenner til denne bilens tilstand utover annonsen ? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=472591 akkurat DEN bilen som er i annonsen du nevner der har jeg hørt (på forumet) skal være rimelig rævkjørt og oppbrukt... men om det stemmer eller ikke.. vet jeg ikke var væffal sagt i en tråd der intergrale var på utkikk etter bil... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Den har ihvertfall stått til salgs i godt over ett halvt år nå.... Ringte på den, og på den del andre Rallyer når eg var på jakt etter bil. Husker ikke eksakt hva det var med denne, men den ble strøket fra min liste ihvertfall.... EDIT: Fant igjen en mail eg fikk fra karen: Ikke solgt enda står 110000 på meteret g lader gåttca 10000 ikke rust ble immport for 2 år siden for 90 lapper, Skal til EU om ett år, Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Polo Classic Da har du ikke søkt bra http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=40911&highlight=Rallye Fikk da vitterligen ikke opp noe info om den bilen jeg pastet link til i den linken du gav meg. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Darkstar Den har ihvertfall stått til salgs i godt over ett halvt år nå.... Ringte på den, og på den del andre Rallyer når eg var på jakt etter bil. Husker ikke eksakt hva det var med denne, men den ble strøket fra min liste ihvertfall.... EDIT: Fant igjen en mail eg fikk fra karen: Ikke solgt enda står 110000 på meteret g lader gåttca 10000 ikke rust ble immport for 2 år siden for 90 lapper, Skal til EU om ett år, Takker, stryker vel den jeg og da, og leter videre etter annen bil, mulig 106 rally Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Tape-R akkurat DEN bilen som er i annonsen du nevner der har jeg hørt (på forumet) skal være rimelig rævkjørt og oppbrukt... men om det stemmer eller ikke.. vet jeg ikke var væffal sagt i en tråd der intergrale var på utkikk etter bil... Takker Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Du må klikke på den, da den blir endret for at den skal få plass på skjermen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Polo Classic Du må klikke på den, da den blir endret for at den skal få plass på skjermen Hm, skal ikke skryte på meg å være datageni, heller ikke så våken tidlig på morgenen, men når jeg klikker på linken din får jeg opp salgsann. til en person som skal selge en RØD rallye, linken jeg har lagt ut er til en SORT en... Høh ?! Er den sorte jeg lurer på info om Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg