ELLINGSEN Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kult, kostet de mye? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Bærearmene kom på litt over 800,- pr stk med 15% rabatt hos Tronrud. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 ISen var på tur i helgen, dro opp med noen venner til ei hytte på Blefjell. Regnvær t.o.m Kongsberg, og ellers normalt norsk høstvær hele veien opp. Så våkner man lørdags morgen til dette: Noen som sa 225/45 17 sommerdekk?? :hammer PS: Gikk heldigvis bra, var lagt seg ca 15 cm til bunn av bakken opp mot hyttefeltet, var glatt men ISbilen kom trygt ned igjen ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hutre Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hehe.. det er jo såå gøy å kjøre bmw no som det e litt is/glatt på veien, spesielt med sommerdekk.. =) Satt på me en venn med 320i med sommerdekk på isen :) jette kult:D Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 De gir ganske bra blåskjær ja! Fantastiske lys i mørket, ennå ingen som har blinket på meg iaf, så får håpe de ikke blender noen møtende. Ble jævlig lekkert det der, var god pris på de settene på Dybvik, H1 typene for nærlys man har på E36 sant? Kan man hive det på fjernlys også? Problem å montere eller? Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ble jævlig lekkert det der, var god pris på de settene på Dybvik, H1 typene for nærlys man har på E36 sant? Kan man hive det på fjernlys også? Problem å montere eller? H1 på litt eldre E36 sikkert, var H1 i de org BOSCH lyktene mine ja. I FK lyktene sto det H7, som gir et bedre lys.. Det er like lett å montere som å bytte pærer, men husk at det er en ballast pr xenonpære, det er på størrelse og vekt med en vanlig harddisk ca. Så ja, du kan montere i fjernlysa også, problemet er bare hvor man legger ballastene egentlig. Blir vel til at jeg kjøper i fjernlys selv etterhvert ;) Skal få tatt noen bedre bilder i mørket (noen som har et stativ å låne bort? hehe) :smilbmw Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 H1 på litt eldre E36 sikkert, var H1 i de org BOSCH lyktene mine ja. I FK lyktene sto det H7, som gir et bedre lys.. Det er like lett å montere som å bytte pærer, men husk at det er en ballast pr xenonpære, det er på størrelse og vekt med en vanlig harddisk ca. Så ja, du kan montere i fjernlysa også, problemet er bare hvor man legger ballastene egentlig. Blir vel til at jeg kjøper i fjernlys selv etterhvert ;) Skal få tatt noen bedre bilder i mørket (noen som har et stativ å låne bort? hehe) :smilbmw Aha skjønner. Tror det er H7 i Inpro sine som jeg har også, det ble iallefall mye klarere belysning etter jeg byttet til de fra orginale på min forrige 318is, og det er samme greien som står på denne også. Ja er jævlig trangt nede fronten den med lyktene, iallefall på høyresiden, der ligger carbon innsuget vridd frem helt fremme inni grillen foran også.. Men bestiller de, til nærlysene først da.. Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har ikke satt på de dekslene ennå, må modde de litt for å få inn kablene :) Bare borre et spor de kan ligge i eller.no. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Idag fikk jeg endelig satt på nye E30 bærearmer (så alle kuler er nye og) med nye Powerflex foringer!! Helt utrolig digg å kjøre med, bilen er som ny :smilbmw Skulle sett de gamle bærekulene og foringene, ikke minst! Dønn utslitte! Bilen ligger som klistret i svinger, og mye bedre over fartshumper :) :) De gamle foringene måtte ha 4 tonns trykk for å løsne :) Hehe! Litt bilder av bærearmene med Powerflex foringer: PS! De som sier at Powerflex kan byttes for hånd, vil jeg påstå lyver :) Måtte i 2 tonns presse de også :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 PS! De som sier at Powerflex kan byttes for hånd, vil jeg påstå lyver :) Måtte i 2 tonns presse de også :) Jeg presset powerflex på bilen min for hånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg presset powerflex på bilen min for hånd. Vel, ikke verdens sterkeste mann hadde klart det på min bil iaf :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vil tro det varierer en del. Bra du ble fornøyd med dagens utbytting :) Som jeg sa, powerflex hjelper betraktelig for flere ting. Mangler bare X-Brace nå :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Xbrace og tårndemperstag foran ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Tar her en liten oppsummering over modifikasjoner jeg har hittil gjort med bilen min: - FK chrome angeleyes - FK chrome sideblinkers - FK chrome frontblinkers - FK facelift baklykter - FK facelift tåkelykter - 97 grill med kromnyrer - nytt batteri VARTA - ny dynamo - chromeringer speedometer - chromerammer på vindusbrytere - chromeknapp håndbrekk - håndtak håndbrekk i skinn - Simons sportseksos - M-tech støtlister - M-tech girkule, belyst - Stoffmatter med brodert ///M emblem - M3 frontfanger komplett - M3 speil, el. og oppv. - Green cotton luftfilter - nesten hele bilen omlakkert - nytt panser - M-tech innerskjermer foran - Brembo borra og slissa bremseskiver foran+bak - EBC Greenstuff bremseklosser foran+bak - Xenon 6000K - E30 bærearmer foran - Powerflex foringer foran i bærearmene - diverse nye deksler og slanger i motorrom - Philips Silvervision blinklyspærer - Chrome dørhåndtak innvendig - lakkert speedometernåler røde - nye foringer i vindusruter - M3 sideskjørt - M3 bakfanger - US M3 list foran - M3 Clubsport innstigslister - ny viftereim - ny lambdasonde - nytt bensinfilter - "xenon" kit til alt av smålys på bilen interiørt/eksteriørt - ny panserlås m/åpner Men det kommer mer, neste ut er å skaffe airbag til M-rattet og tårndemperstag foran i alu. Mulig også at nytt senkesett fra Bilstein, x-brace og mere Powerflex foringer kommer på resten av bilen. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg