LeifPer Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 jeg bøyer meg i støvet for bilen din Dr_S! perfekt e36 i mine øyne. stå på! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er dette økonomi-Brembo-skiver type de som selges hos Mekonomen? De er ikke kjøpt på Mekonomen, handla via en som skaffer fra Sverige. Hva er økonomi-Brembo-skiver? jeg bøyer meg i støvet for bilen din Dr_S! perfekt e36 i mine øyne. stå på! :) Takk for det! Har flere planer for bilen etterhvert, men tar litt og litt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 De er ikke kjøpt på Mekonomen, handla via en som skaffer fra Sverige. Hva er økonomi-Brembo-skiver? Jeg mener å erindre at Mekonomen (eller var det Bilxtra?) selger billigvarianter av bremser fra Brembo, uten sammenlikning med Brembo's sortiment forøvrig. Hvor mye gav du for ett sett skriver? Hvor mange mm er de? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg mener å erindre at Mekonomen (eller var det Bilxtra?) selger billigvarianter av bremser fra Brembo, uten sammenlikning med Brembo's sortiment forøvrig. Hvor mye gav du for ett sett skriver? Hvor mange mm er de? Ga 3000,- for alle 4 skivene, de er standard size med foran 286x22 og bak 280x10. Mekonomen selger noen skiver de kaller Brembo Max, tror jeg. Slissa i sånne buer. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Skivene og klossene bak er på, slik ble det: Og etter 2 uker ser skivene foran slik ut: Byttet også bremsevæsken idag da, greit å få gjort, gikk med ca 0.5 l, så har litt til overs: var i Sverige på onsdag og hentet en poste-restante pakke, så nå ser rattet slik ut..Skal inn i bilen så fort jeg får sjans: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 blir bra dette her. gleder meg til å se hvordan rattet blir. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Trengte krompærer til sideblinkersene, bestilte likegodt til resten også. Så da selger jeg Osram Diadem pærene mine :P Idag kom det en pakke fra England gitt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hvor mye kostet de pærene? Er de billigere enn Philips Silver Vision? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Jeg ga 25£ for alle 6. Aner ikke hva Philips sine koster, og ga opp å finne forhandler for de. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 MECA, Powerzone ( :aug: ) og Elfa i Sandakerveien i Oslo fører Silver Vision. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 MECA, Powerzone ( :aug: ) og Elfa i Sandakerveien i Oslo fører Silver Vision. Hmmm...da tror jeg at jeg må kontakte de. For de krompærene jeg kjøpte var drit, lyser omtrent ikke. :mad: Morro med penger ut av vinduet... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ikke så veldig mye som har skjedd med bilen i det siste, men har bestilt nye innerskjermer foran og det dekselet som er over panserlåsen nytt fra BMW. Jeg visste ikke at man må bytte innerskjermene (helst) når man setter på M-fangeren ;) Dessuten løsnet den ene totalt. Rensa og satte inn skinnsetene idag også, det ble ganske bra. Bruker Autoglym sine produkter, anbefales til skinn! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hvor mye kostet et sett innerskjermer foran? Har du Vader-seter? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hvor mye kostet et sett innerskjermer foran? Har du Vader-seter? Skjermene kostet 170,- inkl. mva stk. Du må jo lese hele tråden min! =) .... men nei, har desverre ikke vader :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 får man vader som passer til det beige interiøret ditt? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg