Soberg Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Dr.S Må si du har nok en av de pener E36 i norge.. Keep It Up.. Liker ikke skinnseter, blir så klamt å sitte naken i om sommeren :well OT:Har ikke skinnseterDevil Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det var deg jeg så i fergekø i Moss i stad ?? Utrolig fin den bilen din !!!! Jeg kom av ferga du kjørte på, i en hvit e28 med litt putrete eksosanlegg.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superman Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er det bare ett rør fra lyddemperen og til kat.? På mitt Simons er det to... :confused: Siter - 90' Nissan 200SX S13 X 98' BMW 316i E36 Forza 4 Gamertag: El Suprman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Dr.S Må si du har nok en av de pener E36 i norge.. Keep It Up.. Tusen takk! Finnes mange som er penere en min, men :) Prøver holde den strøken ja! Det var deg jeg så i fergekø i Moss i stad ?? Utrolig fin den bilen din !!!! Jeg kom av ferga du kjørte på, i en hvit e28 med litt putrete eksosanlegg.. Tok 18 ferga fra Moss ja, men kan ikke huske noen hvit E28 :) Var morsom tur fra Rudskogen og til ca Moss på E6, lå i følge med en e30 325, e30 M3 og e46 M3 csl :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er det bare ett rør fra lyddemperen og til kat.? På mitt Simons er det to... :confused: Bare et rør på mitt ja, men du har sikkert doble lyddempere bakerst? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superman Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Bare et rør på mitt ja, men du har sikkert doble lyddempere bakerst? Har vel det da :op Ser at designet på lyddemperen er forskjellig, min er mer formet som to smale lyddempere ved siden av hverandre, ett for hvert enderør. Egentlig finere din, min kan du av og til se under enderørene. Forresten, de hovedlyktene: ser ut som om de er montert litt lenger inne på en del bilder fordi krom'en ikke begynner helt ute i lykten. Ser det slik ut "live" også? Siter - 90' Nissan 200SX S13 X 98' BMW 316i E36 Forza 4 Gamertag: El Suprman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hørt noen sier det, men jeg synes ikke det ser slik ut. Er vel vanesak :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tenkte å legge ut litt bilder av de gamle dekkene jeg hadde foran. Fikk lagt om til 2 brukte Goodyear F1 GSD-3 dekk dagen før BMW treffet på Rudskogen. Stressa som en gal for å få det gjort. Takk til Blå Ring i Tønsberg for rask service :) Uansett, godt å få disse av (som forøvrig var en 2'er feil på PKK også). Dekkene ble slik ifjor da jeg kjørte med slitte bærekuler og foringer, så pass på :) Høyre dekk: Venstre dekk: Av en eller annen merkelig grunn, sporer ikke bilen mer...:driving Ellers skjer det ikke stort om dagen, skal få levert inn sideskjørtene til lakkering asap. Og bilen har for høyt CO utslipp, så jeg lurer på om ikke lambdasonden har sagt natta...håper det ikke er katalysatoren :wonder Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tenkte å legge ut litt bilder av de gamle dekkene jeg hadde foran. Fikk lagt om til 2 brukte Goodyear F1 GSD-3 dekk dagen før BMW treffet på Rudskogen. Stressa som en gal for å få det gjort. Takk til Blå Ring i Tønsberg for rask service :) Uansett, godt å få disse av (som forøvrig var en 2'er feil på PKK også). Dekkene ble slik ifjor da jeg kjørte med slitte bærekuler og foringer, så pass på :) Høyre dekk: Venstre dekk: Av en eller annen merkelig grunn, sporer ikke bilen mer...:driving sånn slitasje er standard på senka e36... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 sånn slitasje er standard på senka e36... Der er jeg faktisk ganske uenig. Jeg hadde min senket 85mm forran og ca 50mm bak, uten antydning til dekkslitasje. Det der kommer av totalt forvirra hjulvinkler. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sier bare forstillingskontroll jeg! :thumb Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Slik ser motorrommet mitt ut nå. Etter motorvask :) Så var på BMW her om dagen og handla litt småtteri; toppdekselpakning, lufteslange til deksel, bensinfilter og viftereim. (Den røk i Skien på søndag) Planen nå er å skru av dekselet, fjerne all gammel lakk og fastbrent dritt for så og lakke det pent igjen med motorsølvlakk :) Skal også rydde litt under panseret, få lagt alt av ledninger til xenon mer skjult osv. Bilen må også en av dagene på verksted, må finne ut om lambdasonden min er gåen. Pluss at nytt bensinfilter og oljeskift + filter skal på :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Bilen må også en av dagene på verksted, må finne ut om lambdasonden min er gåen. Pluss at nytt bensinfilter og oljeskift + filter skal på :) Hmm.. si åssen det går med lambda'n da.. lurer på om min er gåen også.. fikk jo påpek på det på PKK.. skal prøve å få målt spenningen på'n. Ellers så jeg deg i går i Tønsberg, blinket med lys, men du så meg ei ;) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hmm.. si åssen det går med lambda'n da.. lurer på om min er gåen også.. fikk jo påpek på det på PKK.. skal prøve å få målt spenningen på'n. Ellers så jeg deg i går i Tønsberg, blinket med lys, men du så meg ei ;) Stoltenbergsgt? Krysset før svømmehallen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ved frelsesarmeen sånn ca der.. kjørte en mørk blå v70 Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg