kRYTEC Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Var på Goodwood Festival Of Speed i går og har lagt ut en hel del bilder derifra. Var rett og slett MYE vakkert å se på der borte, både på utstilling og på banen... lar bildene tale for eg selv... Del 1: http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp?path=images/treff/20040625-1 Del 2: http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp?path=images/treff/20040625-2 Del 3: http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp?path=images/treff/20040625-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Det treffet så kult ut ja... Hvor er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Det er rett ved Chichester, en liten plass helt sør i England, ca. 10 mil fra London. Kan lese mer om dette her: http://www.goodwood.co.uk (velg Motorsport -> Festival Of Speed) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hvordan staver man Bling Bling på britisk? :D Dette skal jeg ha med meg til neste år, helt klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Thunderbirds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by fcuk Hvordan staver man Bling Bling på britisk? :D Dette skal jeg ha med meg til neste år, helt klart. hvilken bil er det? ser ut som en bentley men :s den så jo ikke ut da!;) men det var syykt mange kule biler der:D :D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Bentley med range rover lykter vel, er det ikke... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 But of course sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Den rosa Thunderbirden til Lady Penelope er laget av pappmache. Bentleyen har Range Rover baklykter også :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 mmm mmmm mmmmm... Var der for to årsiden, burde ha vært der i år. Godt å se flere nordmenn kommer seg ut på de store , men litt ukjente showene. :D Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by mk1classic mmm mmmm mmmmm... Var der for to årsiden, burde ha vært der i år. Godt å se flere nordmenn kommer seg ut på de store , men litt ukjente showene. :D Ukjente? Goodwood Festival of Speed er ikke akkurat ukjent da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 den rosa thunderbirden kjørte de på topgear for et par uker siden (på bbc vel å merke, så hvis episoden noen gang går på nrk blir det vel om 1-2 år). er det forresten flere som har lagt merke til at topgear-episodene som sendes på nrk er klipt ned fra 1 time (som programmet varer på bbc) til 30 minutter? ekstremt irriterende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by fcuk Ukjente? Goodwood Festival of Speed er ikke akkurat ukjent da. Hvor mange av bilforumets bruker kjenner til Goodwood..... Ikke mange. Det er Streeeeeett meeeeeett for alle penga for enkelte (les: også gatebil) ;) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Med 150-200.000 besøkende iløpet av en helg så ville jeg ikke direkte kalle det ett av dem litt ukjente showene bare fordi alle dem norske streetmeet rånerene ikke har fått det med seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Mye fine bilder. Kom akkurat hjem fra UK etter en tur til Goodwood selv. Var der lørdag og søndag. Skal få noe bilder på nett senere. Ser ikke ut som du var mye nede ved de historiske racerene, krytek? Og jeg var ikke inne i teltet og fikk sett Jaguar JX220.. :( Men Goodwood er stort! Ikke akkurat en ukjent festival for bilnerder. Selv tok jeg 523 bilder og har 40min med film på videokamera mitt. Så kommer det vel noe på nett etterhvert.. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg