jijohans Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Har søkt og lest forumet opp og ned om dette...Uten og få noe skikkelige svar.. Hvilket merke skal man velge: PeakOff,NoiseKiller,DBaxe,Roadkill.....? Hvem skaffer hva og ikke minst pris? Hvor tykt lag trenge man av dette 3-5mm? Holder en 1liter boks til en hel dør? Mvh jim Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 til er det bedre å bruke matter. spray er mer til de stedene du ikke kommer til så lett. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Ventet bare på det svaret..:) Høres enklere ut med spray og billigere? Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 enklere?? hva kan være enklerer enn å bare klistre fast ei matte?? kutte litt med en kniv og vips, ferdig. tar ikke mer enn en halv time. skal du bruke spray, så må du dra frem kompressor med spøryte og styre og ordne og passe på at det ikke renner og at det blir jevnt og og og og... ei matte koster vel ca en 300kr avhengig av merke. en flaske spray koster mellom 150 og 300. og det går fort med en del spray viss du skal dempe like tykt som matta. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Kan skaffe alle merkene du forespør her, men som ALJ_GSi sier er det avhengig av hvor mye jobb du vil ha med dette. Man får vanlig sprayboks til ca 350kr. Så kan man få Brownbread 0,6x0,9meter til samme prisen. Brownbread rull, 10x0,6 rett i overkant av 2000kr. Frovena liters bokser koster litt og er fort litt mer arbeid, kompressor osv. 1 Liter koster ca 400kr. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Bra...Da vet jeg hvor jeg skal henvenne meg når det blir aktuelt..Men hvilken av sprayene er best? Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Etter hva jeg har hørt så er det noen av de dempesprayene som tiltrekker seg fuktighet og det er ikke noe særlig... Husker ikke hvikene det var men det kan være greit å sjekke om det er slik fremdeles. Matter er vesentlig enklere å bruke... Brown Bread har sin misjon... sjekk mitt "psycho" arosa prosjekt tråden ang test av dette. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Skal finne utav dette med fuktighet, for det er jo litt vesentlig i en bil :) Roadkill har jo vært på markedet en stund, men jeg personlig bruker matter stort sett overalt, og spray evt på plast, dashbord osv.. hvor det er vanskelig å legge matter. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by jijohans Har søkt og lest forumet opp og ned om dette...Uten og få noe skikkelige svar.. Hvilket merke skal man velge: PeakOff,NoiseKiller,DBaxe,Roadkill.....? Hvem skaffer hva og ikke minst pris? Hvor tykt lag trenge man av dette 3-5mm? Holder en 1liter boks til en hel dør? Mvh jim Vil nok påstå at matter er både bedre og billigere enn spray. HUsk at du må spraye på et lag som er 2 ganger så tykt som den flaten du sprayer. Da kan jeg love deg at literene flyr unna! Vi har førsteklasses matter til som vil dekke 2 dører for Kr 1000,- Mvh Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Soundpressure Vi har førsteklasses matter til som vil dekke 2 dører for Kr 1000,- Torshov har har matter(bitumen) nok til 2 dører for 300-350kr. Hva er forskjellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by boXer Torshov har har matter(bitumen) nok til 2 dører for 300-350kr. Hva er forskjellen? Garantert kvaliteten! Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Tror jeg skal slå deg hardt i pris der ja, hvis du tar 1000kr for 2 dører. Kan jo likegreit kjøpe en rull med Brownbread da. Så har man til mer enn to dører også.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Soundpressure Garantert kvaliteten! Roy Det er vel bare tjære? Hvordan måler du kvaliteten på det? Brukte plater fra Torshov til motorlokket på båtmotoren og kan ikke klage på kvaliteten. Hvor tykke er disse dyre platene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by boXer Det er vel bare tjære? Hvordan måler du kvaliteten på det? Brukte plater fra Torshov til motorlokket på båtmotoren og kan ikke klage på kvaliteten. Hvor tykke er disse dyre platene? Å det er nok mer innviklet laget enn som så. Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Zetec Tror jeg skal slå deg hardt i pris der ja, hvis du tar 1000kr for 2 dører. Kan jo likegreit kjøpe en rull med Brownbread da. Så har man til mer enn to dører også.. Jeg formulerte meg nok litt feil i min innledning. Den esken vi selger for 1000 Kr har nok til også mer enn 2 dører. Her har du nok til sikkert 4 dører og ei hattehylle +++ Så prisen er ikke så avskrekkende som du vil ha det til. Tror nok at når alt kommer til alt slår jeg deg på pris og det med ganske stor margin. Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg