LilleGud Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Jeg vet at det er en thread her på forumet et sted hvor det står hvordan man fjærner låsekoden på sony spillere. jeg finner den ikke da. men er det noen som kan fortelle det igjen ? eller finne frem threaden for meg ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29955&highlight=sony Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 si ifra om du får det til og virke a!! da får du nemmelig besøk ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by [kj] si ifra om du får det til og virke a!! da får du nemmelig besøk ;) det skal jeg gjøre. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 tittet under spillerem min i går, er VEEEELDIG smått da... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by [kj] tittet under spillerem min i går, er VEEEELDIG smått da... når jeg tildaglig sitter og lodder på mobiltelefoner så tror jeg at det skal gå greit. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 såpass ja... da tror jeg nok du feier unna denna i en fei ;) hehe *kostekoste* hehe blei kvitt nissannen da... uff - 25000 fikk jeg igjen... æsj ass... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg