brooom Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 VW har ikke noe spes de skulle ha sagt, Det er biltilsynet som bestemmer det meste til slutt. De papirene du får av vw viser vel at de er blitt laga før og at feks bremsene er gode nok, stab stag osv. Det bruker tilsynet som en ""mal"" når de ser over bilen ved visning at alle forandringer er som de skal ? Men det er bare min erfaring..... :D :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Noe nytt? :) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Hallo.. Har nokk stått forferdelig stille siste halvåret, men skal prøve å få ut finger'n så snart det blir litt varmere i været. Liker ikke å mekke bil med store votter på hendene :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Her er noen bilder så langt i prosjektet. Har leid meg ny garasje no, og håper å få komme i gang med Golfen igjen så snart som mulig. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 kult at du poster bilder av prosessen. kunne tenke meg en prosjektbil etterhvert men jeg trenger ett sted å holde på og også en del mer verktøy desverre. keep'em coming! -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Heisann!! Hvordan går det med prosjektet? Og kan du si meg hvor du kjøpte de polyutrhon foringene?? Og hva de kostet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hei.. har stått stille med golfen lenge no.. Holder på med no småfiks på toer Golfen no, men skal begynne så snart jeg får ut den andre golfen av garasjen. Foringene bestilte jeg hos http://www.mamut.com/kollevold men prisen husker jeg ikke.. var ca 2000kr for alle i understellet, og fremste motorfestet hvis jeg ikke husker helt feil.. Gå inn på nettbutikken deres, der står prisene.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Heisann! Holder på med noe av det samme som deg på min 83 mod mk1 gti. Og lurer på noe igjen :D Hva slags stoff brukte du til å male bærearmene og stab stagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Husker nesten ikke hva det var jeg brukte, da det begynner å bli ei stund siden jeg malte di. Tror det var hammerslaglakk.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 hvor blir det av denne tråden? :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg