ting Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Jeg tok lappen i mai 2002... I slutten av oktober 2002 (for ca. en uke siden altså), så kjøpte jeg meg min første bil. Den er min, bare min :-) Har lagt ut noen skrytebilder på http://floppy.no/460/, kommer nok kanskje flere med tiden... Jeg har planer om litt modifikasjoner når jeg har penger til det, men jeg vet ikke hva som er lov og ikke... Hørt rykter om at groundlights er forbudt? Se på denne Celica'en her -> http://www.sounddomain.com/id/dejokersinsanity Jeg tenkte på blå groundlights (denne har jo grønne), og blå lys under dashbordet som tenner når du åpner døra og forblir tente i inntil 10 sekunder etter at døra er lukket.. (greit på mørke kvelder?) Hva sier dere? Hva mer kan være gøy? Fyr løs.. Kom med tips så det rocker huset :op Siter --- just another wicked post by ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Hei! Heter motoren din b204 ? Hva effekt har den? Hva veier bilen din? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ting Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Heter motoren din b204 ? Hva effekt har den? Hva veier bilen din? Hva motoren heter vet jeg ikke her og nå, kunne gått ut og sjekket.. Orker ikke.. er i alle fall en 2.0i. Bilen veier ca. 1023Kg og har 80KW effekt (ca. 110Hk i følge instruksjonsboka). Kunne tenkt meg å bikket over 100KW i og med at 1.7 turbo har 88KW og 120Hk ca. Siter --- just another wicked post by ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by DaButcher Hei! Heter motoren din b204 ? Hva effekt har den? Hva veier bilen din? B204 er en 2liter 16V som sitter i italienske 740 og 940. motoren i 460'n heter B20F eller U, og er en renaultmotor. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 tror det er feil suggen. bygger en slik 16v fra 740 og den motoren heter b234 Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by TurboXs tror det er feil suggen. bygger en slik 16v fra 740 og den motoren heter b234 Tror ikke Suggen har så veldig feil. Det finnes b204 og b234. En 2,0 liter og en 2,3 liter. Hadde du lest svaret bedre, så hadde du vel sett det. Suggen burde kunne sakene side :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg