JeeRacing Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Jeg trenger penger...FORT! Er det noen som har litt for mye der ute. Og som kunne tenke seg å gi til meg på 200 års rentefri kreditt?thumpsup Jeg lover å bli skikkelig god kamerataneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hmmm...du får si hva du trenger dem til først :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 jada. hvor masse trenger du?? :D :D :D :rofl: Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Det holder faktisk lenge 50.000,-. Trenger til noe motor greier da serru. Sett pengene inn på konto 1234.56.78910...så ringer jegdegbullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by JeeRacing Det holder faktisk lenge 50.000,-. Trenger til noe motor greier da serru. Sett pengene inn på konto 1234.56.78910...så ringer jegdegbullshit ja bare ring Ida-Hotline duh...... pengene er satt inn.....aneglsmili bullshit Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Da vil jeg oxo bare få si at mitt vennskap nå oxo kan kjøpes for penger :) for bare 30K kan du nå kjøpe deg til ett livslangt vennskap med meg. Mulig du må bruke litt mer. Har ikke ringt rundt og funnet ut priser på lakkering enda :) for mer info send en pm...hehe NB! Har kjæreste. Dette gjelder kun et platonisk vennskap :D Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Jee: Du trenger vel ikke penger lenger du...? Var ikke du på blind date forrige helg da?? Dro inn nok "flus" til motor da veeel? Betale for kompiser?? ....er det derfor jeg er venneløs?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 oohh baby! Skulle hatt betalt for den date'n ja.....men tror du jeg fikk noe du da....penger altså¨..:fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_rally Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Nei og nei, dette var ille Jee.....som gammel hannkatt vet jeg hvor frusterende det var å ikke få penger for det.... :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by JHU Jee: Du trenger vel ikke penger lenger du...? Var ikke du på blind date forrige helg da?? Dro inn nok "flus" til motor da veeel? Betale for kompiser?? ....er det derfor jeg er venneløs?? nei, det er fordi du lukter!! Har du forresten digital kamera/ dv ?? til litt snøfreser action med bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by HondaBabe Da vil jeg oxo bare få si at mitt vennskap nå oxo kan kjøpes for penger :) for bare 30K kan du nå kjøpe deg til ett livslangt vennskap med meg. Mulig du må bruke litt mer. Har ikke ringt rundt og funnet ut priser på lakkering enda :) for mer info send en pm...hehe NB! Har kjæreste. Dette gjelder kun et platonisk vennskap :D haha, lakkering?? hva skal lakkeres? *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 haha, lakkering?? hva skal lakkeres? *ler* BILEN essex, bilen min *se oppgitt på essex* :p Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg