mistercartman Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by BMW-328 fra en 12k til 20k for komplett kit med kalippere,skiver og klosser. Er dette for både foran og bak, eller kun foran? Tror det viktigste er å få på noen Porsche bremser foran. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Konge bil... :dude: jeg kjenner ihvertfall tre personer som bare har Audi og Porsche, som sikkert hadde syntes den bilen er: :dude: blant annet: onkelen min, faren min og en venn. :D synd ingen av dem har en "user" her på bilforumet... Skal du trimme S2`en din mye??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 skal ikke nevne navn, men trudde og håpte at det var en nedre grense for hva alder angår, på dette forumet. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by maccx Vel jeg må bytte bremser, før jeg kan chippen osv. Hvor mye må jeg legge i bremser type Brembo/RS2/Porche saker? Spør tvindal på forumet her...han har borra og slissa bremser foran...fungerer som faen de ihvertfall...tror ikke det koster skjorta av deg!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Sinnsykt nice bil! Jeg ville ikke gjort noe mer med utseende for den ser akkurat ut som den skal nå. Perfekt med de felgene:D Men heter ikek de BBS Challenge eller BBS CH? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 ch er forkort. for challenge ja Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 blir vel også kalt bbs motorsport Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Gratulere med nu bil. Den var nice Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Gratulerer med bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 race? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by maccx Audi S2 Jævlig rå!! Den kan du selge til meg om 2 år (Må bare få fagbrev først) Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 gratulerer med det som ser ut til å være en SINNSYKT strøøøken S2 Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Øyvind.H Er dette for både foran og bak, eller kun foran? Tror det viktigste er å få på noen Porsche bremser foran. rundt hele da tenkte jeg..Koster litt for nye sterke kalippere.. hjelper lite med å bare bytte skiver og klosser siden de EBC'ene som står på ikke var så bra sier han.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Tja. Satt på med han en tur, og slik jeg forstod det var det tungt å bremse :) Vet at endel bruker S8 bremser også. Kanskje noe billigere enn Porsche bremsene. Skivene kan vel evt. også slisses i maskin. EBC, hva tenker du på da? Bilen er ørlittegranne for lav, men demperne er justerbare. Vet ikke om han fikk med justeringsutstyr. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 han her slisser skiver: Rolleslitz i sverige Kosta meg 2500kr for 4 nye skiver ferdigslissete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg